ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

نشست بررسی وضعیت زمین های خریداری شده در منطقه کمال شهر کرج ،در محل اتاق اصناف و و با حضور هیات امناء زمین های فوق برگزار شد .
این نشست ، پیرو درخواست جمعی از اعضاء، مبنی بر پیگیری اتاق اصناف و حل مشکلات موجود برگزار شد و طی آن موانع پیش رو و دلایل به تعویق افتادن اجرای این پروژه مورد بررسی قرار گرفت .
در پایان این نشست مقرر شد 1-،اعضای هیات امناء زمین های مذکور با استفاده از ظرفیت های موجود در اتاق اصناف ،موضوع را با جدیت بیشتری دنبال کنند .2- هیات مدیره آمادگی خود را جهت پاسخگویی به اعضاء و پیگیری پرونده های موجود با حضوردر دفترهیات امناء : واقع در میدان آزادگان ،طبقه فوقانی پاساژ رضا . روزشنبه هر هفته از ساعت 17 الی 18:30 اعلام کردند.3- جلسه ای با حضور رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار کمال شهر برگزار شود که طی آن کلیه جوانب موضوع ،محدودیت های قانونی و راهکارهای حل موانع به طور دقیق و شفاف مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرد . بدیهی است که پس از برگزاری این نشست ،نتایج آن و تصمیمات اتخاذ شده از طریق هیات امناء به اطلاع اعضاء محترم خواهد رسید .
شایان ذکر است که هیات رئیسه فعلی اتاق اصناف هیچ گونه مسئولیت حقوقی در این خصوص ندارند و ورود آنها به موضوع این زمین ها صرفا به جهت حل مشکلات اعضاء انجام شده است .