ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

امتیاز کاربران

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

روز گذشته و درجریان دیدارآقایان مرادی ، معاونت امور اصناف سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان البرز.قارلقی کارشناس امور اصناف و علی مرادلو ،نائب رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز از کارگاه تولیدی ماسک وگان درکرج ، موانع و مشکلات پیش روی این مجموعه تولیدی مورد بررسی قرار گرفت .

مرادی معاونت امور اصناف سازمان صمت استان البرز در این مراسم ، ضمن قدردانی از مشارکت اصناف در تهیه و تولید اقلام بهداشتی و پاسخ به تقاضای بازار مصرف در سخنانی تصریح کرد : با شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش تقاضا برای مصرف ماسک ،گان و دیگر اقلام بهداشتی ، اصناف کشور همچون گذشته به میدان آمدند و کاستی های این حوزه را با استفاده از ظرفیت های خودشان برطرف کردند .
وی افزود : خوشبختانه در حال حاضر هیچگونه کمبودی در بحث تهیه و تامین کالاهای سلامت محور در کشور وجود ندارد و سازمان صمت نیز به عنوان متولی تامین این کالاها ، تمامی ظرفیت و امکانات خود را برای بر طرف ساختن موانع و مشکلات تولید کنندگان بکار گرفته است .
وی افزود : سازمان صمت استان البرز آماده رسیدگی به مشکلات تولید کنندگان کالاهای سلامت محور در بحث ارائه تسهیلات کارگاه های آسیب دیده از کرونا ، تامین پارچه های استاندارد در تولید ماسک و دیگر البسه بیمارستانی در اسرع وقت است .

علی مرادلو ،نائب رئیس اتاق اصناف نیز با اشاره به ظرفیت و توان بالای کارگاه های تولیدی در استان البرز تصریح کرد :در صورت رفع موانع پیش روی تولید کنندگان ، امکان افزایش تولید ،اشتغالزایی و حتی صادرات گسترده کالاهایی مانند ماسک و گان در استان البرز وجود دارد .
وی افزود : شیوع کرونا در کشورمان ، باعث شد تا ظرفیت های پنهان یا بلااستفاده حوزه تولید بار دیگر به کار گرفته شده و توانمندی های خود را در شرایط بحرانی به نمایش بگذارد .
مجموعه تولیدی لباس کار خادم با ظرفیت تولید 80 الی 120 هزار ماسک در روز و با بکار گیری 20 نفر نیروی زبده با مدیریت کارآفرین نمونه استان البرز ، جناب آقای صادقی ،یکی از ده ها کارگاه تولیدی این استان است که در روزهایی کرونایی به میدان مبارزه با کرونا آمده است .