ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

طی مراسمی که با تلاش و همت اعضای هیات مدیره اتحادیه صنفی عکاسان و فیلم برداران کرج برگزار شد ،از زحمات و تلاشهای آقای سعید امیدوار در مدت زمان حضورشان در این اتحادیه صنفی تقدیر شد .
این مراسم با حضور جمعی از پیشکسوتان این صنف ، هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان البرز ، فرماندهی بسیج اصناف ،مدیریت واحد بازرسی و نظارت اصناف ، هیات امناء مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان البرز و کارکنان اتحادیه صنف عکاسان و فیلم برداران کرج در سالن اجتماعات اتاق اصناف و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد .
در بخش هایی از این مراسم آقایان بهروز حصاری و کریمی در سخنانی ، اقدام شایسته هیات مدیره این اتحادیه صنفی را در برگزاری این مراسم و تلاش در جهت احیاء فرهنگ قدردانی در مجموعه اصناف ارج نهاده و به نمایندگی از طرف دیگر روسای اتحادیه های صنفی ، از تلاشها و زحمات بی شائبه آقای سعید امیدوار در مدت زمان حضورشان در سمت ریاست اتحادیه عکاسان کرج قدردانی کردند .
مریم منوری ،رئیس جدید اتحادیه صنف عکاسان و فیلم برداران کرج نیز در بخشی از این مراسم یادآور شد : زحمات و دلسوزی های آقایان علی اکبر امیدوار و پسر ایشان ،آقای سعید امیدوار برای تمامی اعضای این صنف شناخته شده است و خدمات شایسته این دو بزرگوار هیچگاه از خاطر همکارانشان پاک نخواهد شد .
وی افزود : اتحادیه های صنفی با حضور و توان افراد توانمند و با اراده ای همچون ...امیدوارها ... می توانند ضمن رسیدن به جایگاه واقعی شان ، در جهت دفاع از حقوق صنفی اعضاء تحت پوشش قدم های بزرگی بردارند .
وی افزود : امیدواریم ، همچون گذشته ،حضور معنوی و حمایت های آقایان امیدوار را در کنارمان داشته باشیم و از تجربیات و اندوخته های بسیار ارزشمند ایشان در حوزه صنفی استفاده کنیم .