ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

بهروز حصاری رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز ضمن دیدار از مجموعه بازار رضا ( تنها تامین کننده قطعات یدکی خودرو در استان ) با اعضای هیات امناء این بازار در نحوه ی فعالیت های روزانه کسبه بازار با توجه به دستورالعمل های ستاد ملی کرونا گفتگو کرد .
در این دیدار که با دعوت و درخواست اعضای هیات امناء بازار و رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی انجام شد ، اهمیت و ضرورت فعالیت بازار در سطح منطقه و تدابیر بهداشتی اتخاذ شده در فضای داخلی به اطلاع رئیس اتاق اصناف رسید .

بهروز حصاری رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با اشاره به شیوع کرونا در استان البرز گفت : تمامی مصوبات و تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا با هدف قطع زنجیره کرونا و بازگشت سلامت عمومی به جامعه گرفته می شود و هیچ یک از مقامات کشوری و استانی با تعطیلی یا جلوگیری از فعالیتهای اقتصادی موافق نیستند . اما باید بپذیریم که در شرایط بسیار ویژه ای قرار داریم و اگر نتوانیم زنجیره انتقال این ویروس را قطع کنیم ، باید انتظار روزهایی به مراتب سخت تر و محدودیت هایی بیشتر را داشته باشیم . بنابراین همه باید کمک کنیم تا ویروس سرکش کرونا را مهار کنیم .
حصاری یادآور شد : شرایط بازار رضا با توجه به نوع خدمات و فعالیت های آن در جلسات مربوطه به اطلاع مسئولان محترم استانی خواهد رسید و تصمیمات اتخاذ شده از طریق اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی به کسبه بازار ابلاغ خواهد شد .
موسوی ،رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو نیز در همین رابطه گفت : این مجموعه تنها مرکز معتبر و شناخته شده در حوزه تهیه و تامین لوازم یدکی خودرو در سطح استان البرز است که تمام فعالیت های آن بر اساس سفارش و درخواست تعمیرگاه های خودرو و به صورت عمده فروشی انجام می شود .
وی افزود : طی روزهای گذشته و در راستای اجرای دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا ( طرح محدود سازی فعالیت های صنفی )، کسبه این بازار با تعطیلی واحد های صنفی خود ، از مصوبات ستاد ملی کرونا پیروی کردند و در روزهای آینده نیز این همراهی و همکاری را ادامه خواهند داد . اما از آنجایی که این مجموعه تنها مرکز تهیه و تامین لوازم یدکی خودرو در منطقه است و تعطیلی واحد های این مجموعه ممکن است روند خدمات رسانی به شهروندان رادر بحث تهیه لوازم یدکی خودرو با اختلال همراه کند ، این درخواست را از مقامات محترم استانی داریم تا وضعیت خاص این بازار را مد نظر قرار دهند .
وی افزود : با توجه به فروش عمده لوازم یدکی در این بازار و عدم مراجعه حضوری مشتریان ، هیچگونه ازدحام و تجمعی دراین مرکز وجود ندارد . ضمن آنکه تدابیر لازم جهت تهویه هوا در راهروهای مشترک بازار در نظر گرفته شده و تمامی کسبه بازار و معدود مراجعه کنندگان حضوری نیز ملزم به استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هستند .