ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

بهروز حصاری ،رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با اعلام این خبر گفت : بر اساس تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ، برنامه های حوزه اصناف ، شرکت های بازرگانی و بخش تعاون در گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با محوریت اتاق اصناف ، با همکاری سه اتاق و سازمان بسیج اصناف استان در قالب کارگروه اصناف و بازاریان برگزار خواهد شد .
وی افزود : در همین رابطه نشستی با حضور مسئولان ادارات فوق در محل اتاق اصناف برگزار شد که طی آن نحوه ی اجرای برنامه ها و دیگر هماهنگی های لازم مورد بررسی و جمع بندی قرار گرفت .
حصاری افزود : در این نشست ضرورت اجرای هدفمند و تاثیر گذار با مشارکت سه اتاق مورد تاکید قرار گرفت . همچنین با توجه به شرایط جامعه به لحاظ شیوع بیماری کرونا ، تمامی راهکارهای اجرایی شامل استفاده از ظرفیت ویژه فضای مجازی ، تولید و تهیه محتوای متناسب ، دعوت از پیشکسوتان و صاحب نظران به منظور ساخت برنامه های تلویزیونی و بازگو کردن نقش اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی ، دیدار با خانواده معظم شهدا ،گلباران مزار شهدا ، آذین بندی اتحادیه های صنفی ، انتشار پوستر با محتوای فرهنگی و دیگر موضوعات مرتبط مورد بررسی و تایید عزیزان حاضر در نشست قرار گرفت .
حصاری افزود : قرار است در نشست های هفتگی که در فرصت باقی مانده تا ایام اله دهه فجر برگزار میشود ، جزئیات کامل برنامه های مشترک سه اتاق و تامین هزینه های اجرایی مطرح شده و در مورد آن تصمیم گیری شود .