ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

dadgostari 2هیات رئیسه اتاق اصناف در دیدار صمیمانه با دکترفاضلی مدیر کل دادگستری استان البرز، با اشاره به نقش و جایگاه اجتماعی اصناف ،بر ضرورت همکاری و تعامل و همفکری دستگاه های دولتی با تشکل های صنفی در راستای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن ،تاکید کردند .

در این نشست ،بخش هایی از مشکلات و تنگناهای جامعه صنفی استان ،توانمندی های کسبه و بازاریان در حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی ،بسیج همگانی و عزم اصناف در حمایت همه جانبه از دولتمردان و دفاع از ارزشها و آرمان های انقلاب اسلامی نیز مورد اشاره قرار گرفت .

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در این نشست ضمن آرزوی موفقیت برای مجموعه مدیران و کارکنان دستگاه قضایی استان ، از همکاری های بی شائبه دکتر فاضلیان مدیر کل اسبق دادگستری استان البرز با اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی تحت پوشش تشکر کرد و افزود : امید داریم در سایه همکاری و تعامل دستگاه قضایی استان با فعالان صنفی واقتصادی استان ،قدم های بزرگی در زمینه رونق تولید داخلی و شکوفایی اقتصادی استان سرفراز البرز برداشته شود و از این رهگذر تمامی شهروندان بتوانند در فضایی امن به فعالیت و تلاش و ساختن ایرانی آباد بپردازند .

کریمی با اشاره به برخی اقدامات و برنامه های اصناف کرج در سال گذشته تصریح کرد : اصناف از آغاز انقلاب اسلامی ایران تاکنون ،در حمایت از دولت مردان و دفاع از آرمانهای بنیانگذارو معمار کبیر انقلاب ،همواره ثابت قدم بوده اند و به رغم مشکلات خرد و کلانی که در پیش رو داشته اند ، در انجام وظایف و مسئولیت های خود در به گردش درآوردن چرخ های اقتصادی کشور موفق ودقیق بوده اند .

در بخش دیگری از این نشست آقایان غفوریان ،صدیق و روستا آزاد نیز در خصوص مسائل اصناف در بخش های قاچاق گوشی تلفن همراه ، اجرای طرح کشوری رجیستری ، هیجانات بازار ارز و تاثیر آن در داد و ستد های خرد بازار ، نگاه سلیقه ای و گاه شخصی برخی مدیران شهرداری کرج با فعالان صنفی و اخذ مبالغ و عوارض مختلف تحت عنوان ،عوارض افتتاح ،بازگشایی ،تابلو و .. لزوم همکاری تمامی دستگاه ها و نهاد های نظارتی با اصناف در زمینه اجرای طرح ساماندهی دستفروشان و پاکسازی معابر شهری از سد معبر و هرگونه فعالیت صنفی دیگر از پیاده روها و خیابان های شهر و ...مطالبی را بیان کردند .

دکتر فاضلی مدیر کل دادگستری استان البرز نیز در این نشست ضمن تشکر از تمامی تلاشگران عرصه های اقتصادی کشور در سخنانی خاطرنشان کرد : اصناف امین ، صادق ،با انصاف و آگاه یکی از ذخایر و سرمایه های ارزشمند کشور هستند .

وی افزود : در فضای ملتهب امروز و در شرایط جنگ اقتصادی کشور ، مجموعه مدیران و مسئولان دستگاه های دولتی باید در یک مسیر و کنار یکدیگر قرار بگیریم و از تمام امکانات و ظرفیت های موجود در جهت پیشبرد برنامه های اقتصادی کشور استفاده کنیم . و بدون شک اصناف و بازاریان و مجموعه فعالان این حوزه می توانند بعنوان مشاوران امین و باتجربه ، راهگشای حل مشکلات و پیش قراولان جبهه اقتصادی باشند .

dadgostari 1