ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

tazirat 2دکتر مختاری مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز به همراه معاونان این سازمان با حضور در محل اتاق اصناف مرکز استان البرز ،ضمن تبریک به هیات رئیسه جدید اتاق و آرزوی موفقیت برای آنها ، بر ضرورت تعامل و همفکری میان دو مجموعه با هدف ساماندهی فضای کسب وکار و تلاش در جهت رونق فعالیت های اقتصادی استان تاکید کرد .

دکتر مختاری در این نشست با اشاره به نقش موثر اصناف در پیشرفت و آبادانی کشور و حرکت به سوی توسعه پایدار تصریح کرد : اصناف کشور در سالهای گذشته و در رویداد های مهم اقتصادی و اجتماعی ،همواره یک پای کار بوده اند و حضور شان مایه دلگرمی و اطمینان خاطر بوده است .

وی افزود : اتاق اصناف البرز طی چند سال گذشته تلاشهای ارزنده ای در جهت سالم سازی فضای کسب و کار و تعامل میان دستگاه ها و نهاد های دولتی داشته است که این تلاشها باید ادامه یافته و متعالی شود .

در ادامه بهروز حصاری ،رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز نیز ضمن خیر مقدم به حاضران در سخنانی خاطر نشان کرد : اعتقاد داریم که با همکاری و گرد هم آمدن نخبگان اصناف و بهره گیری از تجربیات ارزنده و کارآمد دیگر دوستان ،می توانیم از ظرفیت های موجود در اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی به نحو شایسته تری استفاده کنیم .

tazirat 1

tazirat 3