ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

امامی رئیس اتحادیه صنف قنادان در همین رابطه گفت : بر اساس تصمیم هیات مدیره اتحادیه و با توجه به شیوع موج سوم ویروس کرونا در سطح شهر، موضوع انتشار پوسترهایی با امضاء اتحادیه صنف قنادان و محتوای فرهنگی و نصب آن در ورودی واحد های صنفی در دستور کار قرار گرفت .
وی افزود : در طراحی این پوسترها ، موضوع : خطر کرونا ، ضرورت استفاده از ماسک در واحد های صنفی ، رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کارکنان ، همچنین عدم ارائه خدمات به مشتریانی که از ماسک استفاده نمی کنند ، مورد تاکید قرار گرفته است .
امامی افزود : کرونا ،خسارات مالی فراوانی را به متصدیان واحد های صنفی قنادی وارد کرده است .و ادامه این روند، شرایط را برای فعالیت صنفی بسیار سخت می کند و احتمال تعطیلی واحد های صنفی را افزایش می دهد . و گویا تنها راه مقابله با این ویروس و رهایی از وضعیت کنونی استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی است .
وی افزود : همه شهروندان ، باید کمک کنیم تا هر چه سریعتر از وضعیت قرمز و هشدار خارج شویم تا روال زندگی ، کار و دیگر فعالیت های اجتماعی به حالت عادی بازگردد . در غیر اینصورت همه ما در نبرد به کرونا شکست خواهیم خورد و فراموش نکنیم که هیچ کس در این میدان برنده نمی شود .
وی ضمن تشکر از تلاشها و زحمات کادر درمانی کشور خاطر نشان کرد : به اعتقاد پزشکان ، کرونا رقیبی است بسیار کوچک با چشم غیر مسلح دیده نمی شود . اما همین رقیب کوچک تمام فعالیت های انسان را تحت الشعاع خود قرار داده است . نادیده انگاشتن آن خطرناک است و به بهای سنگین از دست دادن جان ختم می شود . بنابراین برای گرفتار نشدن در دام این ویروس ،استفاده از ماسک و رعایت دستورات بهداشتی برای تمامی افراد جامعه یک ضرورت است .