ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

با هوشیاری به موقع و احساس مسئولیت نسبت به فراخوان و هشدار اتحادیه صنف عکاسان و فیلم برداران کرج ، نقشه دزد ناشی جهت فروش تجهیزات عکاسی و فیلم برداری به سرقت رفته یکی از اعضای تحت پوشش این اتحادیه صنفی ناکام ماند.
مریم منوری رئیس اتحادیه صنف عکاسان و فیلم برداران کرج با اعلام این خبر افزود : چندی پیش یکی از اعضای تحت پوشش این اتحادیه با نگرانی به اتحادیه مراجعه کرد و از سرقت تجهیزات و لوازم عکاسی خودش در راه بازگشت به منزل خبر داد . بلافاصله خبر فوق را جهت اطلاع همکاران و شناسایی فرد سارق و کمک به این همکار خوبمان را از طریق سامانه پیامکی اتحادیه به دیگر همکاران اعلام کردیم . بعد از ظهر همان روز بود که یکی از همکاران عزیزمان ،جناب آقای محسن حمیدی که سالهاست در حوزه تعمیرات انواع دوربین های عکاسی فعالیت دارند ، با بنده تماس گرفت و خبر خوشی را به اعلام کرد که شنیدن آن برایم بسیار شیرین و جالب توجه بود و آن خبر پیدا شدن اموال مسروقه دیگر همکارمان بود .
وی افزود : گویا ظهر همان روز ، فرد سارق به واحد صنفی آقای حمیدی مراجعه کرده و اموال سرقتی را جهت قیمت گذاری و احیانا خرید ،به ایشان می دهد . آقای محمدی همکار وظیفه شناس ما نیز به محض مشاهده وسایل سرقتی ، به فرد مورد نظر مشکوک شده و با سوالات مکرر از وی ، مطمئن می شود که این تجهیزات ،همان وسایل به سرقت رفته اعلام شده در پیامک اتحادیه هستند . در این لحظه گویا یک مشاجره لفظی بین آقای محسنی و سارق ناشی اتفاق می افتد و شخص سارق وقتی می بیند که تیرش به سنگ خورده پا به فرار می گذارد .
منوری افزود : هوشیاری و افدام شایسته این همکار ارجمند صنف عکاسان کرج و احساس وظیفه ایشان نسبت به مشکل و نگرانی دیگران ،جای قدردانی و تشکر ویژه داشت . بر همین اساس به اتفاق اعضای هیات مدیره اتحادیه و با همراهی آقای علیرضا محمدی (فرد مالباخته ) در واحد صنفی ایشان حضور یافتیم و با اهداء لوح تقدیری ، اقدام ارزنده این همکار صنفی مان را ارج نهادیم .
وی افزود : آگاهی ، احساس وظیفه ، همدردی و هوشیاری همکار بزرگوارمان ، از بروز خسارات مالی و روانی به دیگر همکار صنفی پیشگیری کرد .