ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

OTOMOBIL12بر اساس برنامه همه ساله و با هدف تقدیر از کارشناسان ،پیشکسوتان ،خیران و کارکنان اتحادیه صنف تعمیر کاران اتومبیل کرج ،گردهمایی سالیانه این اتحادیه صنفی با حضور هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان البرز برگزار شد .

در آغاز نشست فوق ،بهزاد جمالی پور صوفی رئیس اتحادیه صنف تعمیرکاران اتومبیل ،ضمن تبریک سال نو به تمامی همکاران صنفی و آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای تمامی خدمتگزاران به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، به تشریح برنامه ها و فعالیت های اتحادیه در سال 97 پرداخت . وی در همین رابطه گفت : سال گذشته به رغم تمامی مشکلات و نوساناتی که در سطح بازار کشورمان بوجود آمد و منجر به افزایش بی سابقه قیمت کالا ها شد ،اعضای فرهیخته این صنف شرایط عمومی جامعه را مد نظر قرار دادند و با رعایت نرخ های مصوب اتحادیه ،تلاش کردند تا از بار روانی افزایش قیمت لوازم و قطعات یدکی اتومبیل و نارضایتی مشتریان کاسته شود .

صوفی افزود :اعضای زحمتکش و تلاشگر این صنف در سال گذشته ،هیات مدیره منتخب خود را تنها نگذاشتند و در تمامی فراخوان های اتحادیه حضوری چشمگیر داشتند . در همین رابطه با حمایت و پشتوانه اعضای صنف ،توانستیم نسبت به مرمت و بازسازی ساختمان اتحادیه که طی سالهای گذشته فرسوده شده بود ،اقدام کنیم و منزل دوم همکاران را جهت ارائه خدمات شایسته تر به آنها ،آماده کنیم .ضمن آنکه در محیط تمیز و مرتب   جدید ،همشهریان ، مراجعه کنندگان و کارکنان اتحادیه نیز احساس آرامش بیشتری خواهند داشت و مسائل خود را با آرامش و دقت بیشتر پیگیری خواهند کرد.

وی افزود : اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل کرج با پشتوانه اعضای خیر و نیک اندیش خود ، افتخار آن را داشته است تا به عنوان یک پای ثابت مرکز نیکوکاری اصناف کرج ،در فعالیت های خیرخواهانه مشارکت کرده و در کنار دیگر بزرگان و خیران بازار کرج ، انجام وظیفه نماید .این افتخاریست که ثمرات خیر آن به خانواده بزرگ و تلاشگر تعمیرکاران اتومبیل بازخواهد گشت .

در ادامه این نشست حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز نیز در سخنانی از همکاری های بی دریغ و خالصانه اعضای این اتحادیه صنفی با مرکز نیکوکاری اصناف تشکر کرد و یادآور شد : اصناف کرج با اتحاد ،یک دلی و برادری ،حرکتی عظیم و ماندگار را آغاز کرده اند که شاید مشابه و نمونه دیگری در کشورمان نداشته باشد .

وی افزود :همانگونه که برادر عزیزمان ،جناب آقای صوفی اشاره داشتند ،در جمع صمیمی و تلاشگر صنف تعمیرکاران اتومبیل کرج ،افراد خیر و بزرگواری هستند که حضورشان مایه افتخار و مباهات و منشاء خیر و برکت است . بزرگانی که با تلاشی خستگی ناپذیر در عرصه کسب و کار ، ضمن به گردش درآوردن چرخ های اقتصادی کشور ، صدها فرصت شغلی را فراهم آورده است .

کریمی افزود : آنچه که امروز باعث افتخار و سربلندی اصناف شده است ،وجود پربرکت همین بزرگواران و سعی و تلاش آنها در جهت سازندگی ،عمران و آبادانی کشور است .نقشی موثر و حضوری ارزشمند که در بستر خضوع و فروتنی بی همتا مخفی مانده است ،اما ثمرات آن در سطح جامعه کاملا مشهود است .ضمن آنکه تمامی خدمات و تلاشهای خیرخواهانه این دوستان از نگاه خداوند متعال پنهان نمی ماند .

وی ضمن تشکر مجدد از هیات مدیره اتحادیه صنف تعمیر کاران اتومبیل کرج ،برای تمامی اعضای زحمتکش این صنف که با درک درستی از شرایط اقتصادی کشور ،در کنار مردم هستند و تمام توان و تخصص خود را برای سربلندی و افتخار صنف بکار می گیرند ،آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

در ادامه این نشست نیز با اهداء لوح تقدیر از یکایک همراهان ،کارشناسان ،خیران و اعضای تلاشگر این صنف تجلیل شد .

OTOMOBIL 1

OTOMOBIL 2

OTOMOBIL 3

OTOMOBIL 4

OTOMOBIL 5

OTOMOBIL 6

OTOMOBIL 7

OTOMOBIL 8

OTOMOBIL 9

OTOMOBIL 10

OTOMOBIL 11