ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

pooshak1نشست توجیهی و آموزشی ویژه روسای هیات مدیره پاساژها و مراکز تجاری کرج به همت اتحادیه پوشاک کرج و با حضور سرهنگ مرادیانی،رئیس اداره نظارت براماکن عمومی نیروی انتظامی ،سرهنگ رنجبرپوراز معاونت اجتماعی نیروی انتظامی ،مهندس محمدی ازسازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ومهندس موسوی کارشناس مانیتورینگ و مجری طرح مها برگزارشد.

دراین نشست آموزشی ،آخرین دستور العمل های نیروی انتظامی در حوزه واحد های صنفی پوشاک فروشی ،توجه به آیین نامه های مرتبط با طرح های عفاف و حجاب در مراکز تجاری ، همکاری موثر مسئولان پاساژها با ماموران نیروی انتظامی در راستای برقراری انضباط و امنیت اجتماعی ،عدم فروش و عرضه البسه نامتعارف و مغایر با شئونات اسلامی و دیگر موضوعات مرتبط مورد تحلیل و ارزیابی قرار گرفت .

در ادامه این نشست مهندس محمدی از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به تشریح عملکرد ، شرح وظایف و نحوه ی ارائه خدمات این سازمان به مردم و فعالان حوزه کسب وکار پرداخت .وی در سخنان خود به اهمیت و ضرورت استفاده از کپسول های اطفاء حریق و دیگر تجهیزات ایمنی در مراکز تجاری شهر پرداخت .

در بخش دیگری از این نشست فرآیند اجرای طرح مها و نصب سیستم مانتیورینگ در مراکز تجاری کرج توسط مهندس موسوی کارشناس مرتبط در نیروی انتظامی مورد تشریح قرار گرفت.

ادامه این نشست نیز ، جلسه به صورت پرسش و پاسخ و طرح مشکلات واحد های صنفی مراکز تجاری ادامه یافت .

pooshak 2

pooshak 3pooshak 4

pooshak 5