ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

آیین رونمایی از نشان واحد صنفی خیر و شناسنامه دار کردن واحد های صنفی خیر اندیش در کرج ، برای نخستین بار در سطح بازار کشور با حضورآقایان دکتر شاهمرادی ،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز،قاسم پور ،فرماندار کرج  ،  دستاری ، مدیر کل شبکه های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) .محمدی فر ، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز . عوض پور ، مشاور رئیس اتاق اصناف ایران . حسن پور ، فرمانده بسیج اصناف کشور.سرهنگ زنجانی ، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) . سرهنگ فیض ، معاونت انتظامی استان البرز ،احمدی معاونت صدا وسیمای البرز ،هیات رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی و تنی چند از خیران اصناف و بازار کرج در سالن اجتماعات نمایندگی 1204 ایران خودرو ( سرافراز )  برگزار شد .

در آغاز این مراسم ، حمید کریمی مدیر عامل مرکز نیکوکاری اصناف وبازاریان استان البرز ضمن قدردانی از حمایت های بی دریغ خیران اصناف کرج در اجرای برنامه های این مرکز نیکوکاری ، در سخنانی خاطر نشان کرد : طرح شناسنامه دار کردن واحد های صنفی خیر با هدف معرفی خیران اصناف به عموم مردم و ترویج فرهنگ احسان و بخشش و دستگیری از نیازمندان در سطح بازار اجرا می شود .

وی افزود : در اجرای این طرح برچسب هایی با عنوان " این واحد صنفی ازخیرین اصناف می باشد " طراحی و تهیه شده است که  روی  ویترین واحد های صنفی به گونه ای که توسط مشتریان و رهگذران قابل مشاهده باشد نصب خواهد شد . این برچسب یا نشان در حقیقت معرف فعالیت های خیرخواهانه متصدی واحد صنفی به عموم خواهد بود ،ضمن آنکه آن فرد صنفی می تواند در ترویج فرهنگ احسان و بخشش و معرفی فعالیت های خیرخواهانه مرکز نیکوکاری اصناف به مردم ،همراه و همیار ما باشد . به این طریق دستان یاریگر بیشماری در کنار اعضاء هیات عامل قرار خواهند گرفت که خود کمک موثر و ارزشمندی در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های این مرکز نیکوکاری خواهد بود .

وی افزود : امیدواریم با اجرای گسترده و هدفمند این طرح ، میزان مشارکت همگانی در انجام امور خیرخواهانه و عام المنفعه افزایش یابد .

در ادامه این مراسم ، دستاری مدیر کل شبکه های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن ارائه گزارش کوتاهی از فعالیت های مراکز نیکوکاری کشور ، تلاش های صورت گرفته توسط مرکز نیکوکاری اصناف وبازاریان استان البرز را کارآمد ، بی نظیر و نمونه در سطح کشور عنوان کرد و افزود : خیران بازار کرج با طرح برنامه های خلاقانه و شیوه های نوین ، میزان مشارکت عمومی را درانجام  امورخیرخواهانه  افزایش داده اند .

وی افزود : امیدواریم برنامه های مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان استان البرز به عنوان شاخص و الگو در دیگر شهرهای کشور نیز شکل گیرد و بزرگان اصناف و بازار در سایه تعامل و همفکری با یکدیگر ، دیگر رویکرد های فرهنگی بازار را به مردم معرفی کنند .

در بخش دیگری از این مراسم و با همراهی جمعی از خیرین اصناف و بازار کرج ، نشان واحد صنفی خیر در ویترین تعدادی از واحد های صنفی سطح شهر نصب شد .

شایان ذکر است این مراسم با همکاری و مساعدت ویژه نمایندگی 1204 ایران خودرو (سرافراز) برگزار شد . شادروان علی سرافراز ، مدیر و موسس نمایندگی برتر ایران خودرو در کشور ، رئیس پیشین اتحادیه صنف تعویض روغن و آپارات کرج ، کارآفرین نمونه استان البرز و از خیران شناخته شده بازار کرج بود . کمک به ساخت و تجهیز بیمارستان شهید رجایی حصارک کرج ، عضویت در انجمن خیران مدرسه ساز البرز ، عضویت در مجمع خیرین سلامت البرز ، کمک به ساخت و تجهیز بخش های دیالیز در بیمارستان های کرج ،و صدها اقدام دیگر ، کارنامه درخشان مدیر تلاشگر ، دلسوز و متعهد شهرمان کرج ،شادروان علی سرافراز است . روحش شاد .