ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

seyl 1اولین کاروان کمک های کسبه و بازاریان کرج به مناطق سیل زده شمال کشور با همت مرکز نیکوکاری اصناف و جمعی از خیران و نیک اندیشان بازار کرج عازم مناطق آسیب دیده شد .

کاروان کمک های اصناف و بازاریان کرج تنها یک روز پس از فراخوان اتاق اصناف مرکز استان البرز مبنی بر تشکیل کارگروه یاری رسانی به هموطنان سیل زده آماده اعزام به این مناطق شد .

کاروان هدایا و کمک های اصناف و بازاریان کرج شامل پتو ،چکمه ،البسه گرم ،نان ، انواع کنسرو ،آّب معدنی ، ادوات خاکبرداری ،مواد غذایی فاسد نشدنی و ده ها قلم کالای دیگر است که چهارشنبه هفتم فروردین ماه و با حضور استاندار البرز و جمعی از مسئولان عالی رتبه استانی عازم مناطق سیل زده شمال کشور شد .

شایان ذکر است که روند جمع آوری کمک های اصناف کرج جهت یاری رسانی به دیگر مناطق سیلزده کشور در محل اتاق اصناف مرکز استان البرز برقرار است و تمامی شهروندان نیز می توانند در این امر خیر مشارکت کنند .

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز ضمن تسلیت به ملت شریف ایران و ابراز همدردی با هموطنان آسیب دیده در سیل اخیر در سخنانی خاطر نشان کرد : در ایام تعطیلات نوروز و در شرایطی که بسیاری از هم وطنان عزیزمان در مسافرت و دیدو بازدید های مرسوم بودند ،جمعی از انسان های شریف و خیر به محض اطلاع از وقوع سیل در برخی از مناطق کشورمان ،پیش قدم شده و به یاری هم وطنان آسیب دیده شتافتند و افتخار بزرگی را برای جامعه اصناف و کسبه استان البرز کسب کردند .

seyl 2