ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

🔹 رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت: تمامی متصدیان واحدهای صنفی مکلف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند.

🔹 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران به نقل از برنا، بهروز حصاری اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به وجود آمدن وضعیت قرمز در بسیاری از مناطق کشور و افزایش مبتلایان به این بیماری، توجه به نکات بهداشتی شامل رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک، استفاده از مواد ضد عفونی کننده در محل کار، برای تمامی فعالان صنفی یک تکلیف است.

🔹 وی افزود: از تمامی همکاران صنفی و فعالان حوزه کسب و کار انتظار می‌رود تا ضمن رعایت بهداشت فردی و توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی در مهار این ویروس و عبور از بحران کرونا و بازگشت کشور به شرایط عادی، سهیم باشند.

🔹 رئیس اتاق اصناف البرز افزود: طرح‌های بازرسی از واحدهای صنفی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط متصدیان واحدهای صنفی در دستور کار اتاق اصناف، واحد بازرسی و نظارت و اتحادیه‌های صنفی قرار دارد. در طرح‌های بازرسی، تمامی واحدهای صنفی به ویژه صنوفی که با ازدحام و خطر بیشتری مواجه هستند، کنترل می‌شوند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به طور خاص به متصدیان آن‌ها یادآوری می‌شود. همچنین در صورت مشاهده بی‌توجهی و سهل‌انگاری متصدی و کارکنان شاغل در واحد صنفی به موازین بهداشتی، از ادامه فعالیت واحد متخلف جلوگیری خواهد شد.

🔹 وی افزود: همکاران گرامی توجه داشته باشند که کنترل و مهار ویروس کرونا، فقط بر عهده کادر درمانی کشور نیست و تک تک افراد جامعه در برابر این بحران خطرناک مسئول هستند و وظایفی بر عهده دارند. سهل‌انگاری و کوچک شمردن این موضوع مهم و بی‌توجهی به دستورات و اطلاعیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا‌، بی‌احترامی به حقوق اجتماعی دیگر شهروندان است.

🔹 حصاری افزود: همه می‌دانیم که شیوع ویروس کرونا در کشورمان، خسارات هنگفتی را بر بخش‌های اقتصادی کشور وارد کرده است و خانواده بزرگ اصناف نیز در این میان متحمل خسارت شده‌اند. اما باید توجه کنیم که در صورت ادامه این شرایط، ممکن است با وضعیت بسیار سخت‌تری مواجه شویم که تصور آن هم برایمان سخت و آزار دهنده باشد. بنابراین همه باید کمک کنیم تا هر چه زودتر بساط این مهمان ناخوانده برچیده شود و بیش از این شاهد از دست رفتن عزیزان و دوستانمان نباشیم.