ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف البرز اعلام کرد که با توجه به شیوع ویروس انگلیسی کرونا ، واحدهای صنفی که پروتکل های بهداشتی رارعایت نکنند پلمب می شوند.

بهروز حصاری روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح ضربتی  نظارت بهداشتی بر واحدهای صنفی و برخورد قانونی به متخلفان به صورت ویژه در استان البرز اجرایی شده است.

وی اضافه کرد:  تمام واحد های صنفی  استان بیش از پیش موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و  نظارت های کامل از سوی مراجع ذیربط  انجام می شود و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تعیین شده از طرف دانشگاه علوم پزشکی ، واحدهای صنفی متخلف برابر مقررات پلمب خواهند شد.

وی تاکید کرد : رعایت پروتکل های بهداشتی باید در تمام  واحدهای صنفی، پاساژها، مجتمع های تجاری، بازارها ، فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای به صورت ویژه انجام شود.

حصاری خاطرنشان کرد: روزانه بازرسان این اتاق به همراه اتحادیه های مختلف واحدهای صنفی را بازدید و تخلفات را بررسی می کنند.

وی دربخش دیگری ازسخنان خود یادآوردشد که با توجه به شرایط ویروس کرونا امسال هیچگونه  نمایشگاه بهاره و حراجی دراستان البرز برگزار نمی شود و فقط تعداد محدودی از صنوف  با رعایت دستورالعمل های تببین شده می توانند فروش فوق العاده داشته باشند.

بیش از ۱۲۰ هزار واحد صنفی در استان البرز فعال است.