ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

bazresiحمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در نشست با مدیریت و کارکنان واحد بازرسی و نظارت اصناف   ،با اشاره به اهمیت و نقش مهم بازرسان این واحد در سالم سازی فضای بازار در سخنانی گفت : راه اندازی واحد بازرسی و نظارت اصناف با هدف اصلاح رفتارهای اشتباه در سطح بازار ،جلوگیری از فعالیت افراد سودجو،شناسایی واحد های صنفی فاقد پروانه کسب ،تشویق فعالان صنفی به حرکت در چارچوب قانونی و رعایت حقوق مصرف کنندگان و به طور کلی سالم سازی فضای کسب و کار بوده است .

وی افزود : تمامی تلاش و فعالیت های مجموعه بازرسی و نظارت اصناف باید با انگیزه ترویج فرهنگ صحیح کسب و کار در سطح بازار انجام شود و تا جای ممکن از برخوردهای قهری پرهیز شود .

کریمی افزود : همه می دانیم که فضای حاکم بر بازارهای کشورمان ، این روزها حال و روز خوبی ندارد . دسیسه های دشمنان در راه اندازی تحریم های اقتصادی و برخی جریانات داخلی و فعالیت برخی عوامل خود فروخته در بروز مشکلات سطح بازار نقش داشته است . و در چنین شرایطی باید تلاش و دقت نظربازرسان واحد بازرسی و نظارت اصناف دو چندان شود .

وی افزود : دشمنان ما با روش های مختلف و به طور مخفیانه قصد ضربه زدن به نظام و ایجاد فاصله میان مردم و دولت را دارد و در چنین شرایطی ،تشخیص اینکه چه کسی خادم است و چه کسی خائن بسیار سخت است .بنابراین بازرسان اصناف باید دقت و تلاش خود را به ویژه در ایام پایانی سال افزایش دهند و وظیفه خود را بعنوان سرباز خط مقدم جنگ اقتصادی به خوبی انجام دهند .