ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در روزهای گذشته اتفاقات و حوادث ناگواری در کشور عزیزمان به وقوع پیوست که قلب همه دوستداران و وفاداران ایران و نظام مقدس اسلامی را به درد آورد . بی شک هیچ انسان وطن دوستی اقدامات شرورانه گروه معدودی را که به بهانه درگذشت خانم مهسا امینی ، با تعرض به جان و مال هموطنان ، امنیت ، آرامش و یکپارچگی کشور را مورد هدف قرار دادند ، تایید نمی کند . هیچ انسان غیوری هتک حرمت پرچم کشور عزیزمان که برای به اهتزاز درآمدن آن صدها هزار جان گرانبها فدا شده است را تاب نمی آورد . توهین به مقدسات و ارزش های اسلامی را هر انسان آزاده ای محکوم می کند .

اتفاقات اخیر هر چند تلخ و اسفناک بود ، اما بار دیگر ماهیت دشمنان واقعی این مرز و بوم را برملا کرد آنانی که برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ عمل ضد انسانی فروگذار نمی کنند . وقایع اخیر و گذشته نشان می دهد سیاستی که دشمن در اینگونه حوادث از طریق بازوهای رسانه ای خود دنبال می کند ، شبهه افکنی ، غبار آلود کردن فضا و سوء استفاده از احساسات پاک جوانان به منظور ایجاد تقابل درون ملت ونیز بین ملت و حاکمیت است . لذا همگان باید مراقب باشند تا اختلاف دیدگاه ها و سلایق موجب ایجاد دو قطبی های کاذب و تفرقه افکن نشود . مردم بزرگ ایران به خوبی نشان داده اند که علیرغم اختلاف در قومیت ، دین ، مذهب ، اعتقادات و سلایق ، در راستای استقلال ، عزت و اعتلای کشور هم زبان و هم قسم هستند و ضمن تقدیر خالصانه از زحمات حافظان امنیت و در کنار آنها به دشمنان اجازه سوء استفاده نخواهند داد. حضور پرشور اقشار مختلف مردم پس از این اعتشاشات در حمایت از مقدسات اسلامی و مخالفت با اقدامات خرابکارانه گروهی آشوب طلب گواهی بر این مطلب است و نشان می دهند که ملت بزرگ ایران حتی اگر نسبت به برخی مسائل و عملکردها نقد و اعتراض داشته باشند ، در مقابل اینگونه اقدامات ساختار شکنانه خواهند ایستاد.

در این راستا خانواده بزرگ اصناف استان البرز ضمن تجدید میثاق با آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی قدردان مجاهدت تمامی نیروهای جان بر کف و حافظ امنیت ، جان و مال وناموس  و دین مردم ، می باشد . و از تمامی اصناف شریف و ولایتمدار نیز که در خاموش نمودن توطئه دشمن همکاری لازم را داشته اند کمال تقدیر و تشکر به عمل می آید .

 

اتاق اصناف مرکز استان البرز و اتحادیه های تحت پوشش