ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

محمد بهرامی رئیس اتحادیه صنف تزئینات ساختمان کرج گفت : خدمات و فعالیت های همکاران بنده در حوزه تزئینات ساختمان ، محیط داخلی ساختمانها را برای ساکنان آرام ترو دلنشین می کند .
وی افزود : موضوع معماری داخلی و استفاده از ادوات و عناصر مختلف در تزئین و طراحی فضاهای داخلی ساختمان ، امروزه به عنوان یکی از نیازهای صنعت ساختمان سازی مورد توجه قرار دارد .
بهرامی افزود : همه ما از گرفتاریها و دغدغه های زندگی ماشینی و هیاهوی شهرها خسته می شویم . در محیط های شهری و پر ازدحام و پس از پایان یک روز کاری ، تنها محیطی که هر کدام از ما برای استراحت و تجدید قوا به آن پناه می بریم ،منزل شخصی مان است . در حقیقت محیط امن خانه ، جایی برای آرام گرفتن ، انبساط خاطر، استراحت و تجدید روحیه است . اینجاست که دکوراسیون و تزئینات داخلی به یاری ما می آیند . ادوات و عناصر معماری ، کارکرد منازل ما را در مسیر آرامش و لذت بردن ازلحظات زندگی مشخص می کنند. رنگ ها ، کاغذ های دیواری ، گچبری ها ، آیینه کاری ، مبلمان ، پرده ، تجهیزات روشنایی مانند لوستر و ده ها محصول و کالای دیگر با همین هدف طراحی و ساخته شده اند تا فضاهای کاری و سکونت انسان ها ، آرام تر ،ایمن تر و لذت بخش تر شود .
وی افزود : نحوه ترکیب و استفاده از عناصر معماری یک هنر است . هر فرد بسته به ذوق ، خلاقیت و تجربیاتش می تواند از ادوات و لوازم تزئینات داخلی ساختمان استفاده کرده و محیط سکونتش را مطابق با میل و سلیقه خودش تزئین کند . در این میان همکاران بنده در صنف تزئینات ساختمان بعنوان مشاوران کارکشته و متخصص در خدمت همشهریان گرامی هستند .