ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

مراسم قدردانی و حمایت از چهره  محبوب و سرشناس سالهای دور فوتبال ایران ، بهترین سر زن  تیم سرخ پوش پایتخت ،" کریم باوی " با همت مرکز نیکوکاری اصناف وبازاریان ،اداره کل ورزش و جوانان ،هیات فوتبال استان البرز و با حضور ورزشکاران ،هنرمندان ، روسای اتحادیه صنفی کرج و فردیس ،خیران اصناف و بازار و جمعی از اصحاب رسانه استان برگزار شد .

کریم باوی فوتبالیست اهل جنوب کشور و یکی از بهترین  گلزنان تاریخ فوتبال ایران است . علاقمندان به ورزش فوتبال خاطرات بسیار خوشی از به ثمر رساندن گل توسط این چهره ورزش فوتبال  در ذهن دارند . کریم باوی در مصاحبه ها و گفتگو هایش با طرفداران فوتبال می گوید : نسل درخشان فوتبال ایران با کمترین امکانات و با حداقل دستمزد ، برای شادی مردم کشورمان در زمین فوتبال جنگیدیم . اما حال و هوای فوتبال ایران طی سالهای اخیر تغییر کرده است . معیارها و ایده آل های ورزشکاران نسل جدید ،تفاوت های بسیاری با هم سن و سالان من دارد . گویی تمام ارزشهای ورزش فوتبال جایشان را با ارقام موجود در حساب های بانکی و قرارداد های آنچنانی عوض کرده اند و این جای نگرانی دارد .

و اما کریم باوی ، این روزها با بیماری دست و پنجه نرم می کند  . تامین هزینه های سنگین درمان و دیگر گرفتاری های زندگی ، شرایط را برای اسطوره سر زن فوتبال کمی سخت کرده است . شرایط خاص وی باعث شد تا جمعی از خیران و حامیان ورزش استان البرز آستین همت  بالا زده و به یاری آقا کریم بیایند .

مراسم تقدیر و حمایت از کریم باوی شب گذشته و با همت دکتر غفرانی ، مدیر کل سازمان ورزش و جوانان  . کریمی ، رئیس مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان  . بیک وردی ، رئیس هیات فوتبال استان البرز برگزار شد . در این مراسم حضور بزرگان ورزش فوتبال آقایان  استیلی ، مدیر روستا ، فلاحت زاده  در کنار اعضای شورای اسلامی شهر کرج و فردیس ، معاونت کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر مسئولان شهری کرج ، جالب توجه بود  . چهره  هنری شهر کرج ( فریدون آسرایی ) در بخش هایی از این مراسم هنرنمایی کرد . جمعی از روسای اتحادیه های صنفی کرج و فردیس نیز با حضور در این محفل خیرخواهانه ، کمک های خیران اعضاء تحت پوشش خود را تقدیم کردند . حضور بزرگانی همچون ، عباسی ( مجموعه تجاری نیکامال ) . کرمی ،مدیریت فرش وزرا .  برادران امینی پور ، مدیریت فرش و مبل کوروش جعفری ، مدیریت تالار ماهان و  ده ها خیر دیگر ، شبی به یاد ماندنی و صحنه هایی از نوع دوستی و مهربانی را خلق کرد . دیشب در خاطر کریم باوی جاودانه شد .A