ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

طی مراسمی و با حضور محمدی فر ، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان البرز . اسماعیلی فرد ، معاون امنیتی و اجتماعی استانداری البرز . سرهنگ علیزاده ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج بخش آسارا . روسای اتحادیه های صنفی کرج ، اصحاب رسانه و جمعی از خیران بازار و اصناف کرج 3300 هزار بسته آموزشی شامل کیف ، دفتر ، نوشت افزار به دانش آموزان مناطق کم برخوردار کشور اهداء شد .
حمید کریمی مدیر عامل مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان استان البرز در جریان این مراسم ، گفت : کسبه مومن و خیر کرج به رغم تمامی مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و رکود حاکم بر بازار و دیگر گرفتارهای روزمره ، حمایت های بیدریغ خود را از این مرکز نیکوکاری ادامه می دهند و خادمان خود را در انجام برنامه ها و اهداف تعیین شده مورد لطف و عنایت ویژه خود قرار می دهند .
وی افزود : بسته های آموزشی تهیه شده از طریق مسئولان محترم در کمیته امداد امام خمینی به مناطق کم برخوردار کشور ارسال شده و در میان دانش آموزان واجد شرایط توزیع خواهد شد.
در بخش دیگری از این مراسم اسماعیلی فرد ،معاون امنیتی و اجتماعی استانداری البرز نیز ضمن قدردانی ازتلاشهای خیران اصناف و بازار استان البرز ، نقش تشکل های مردمی در کاهش مشکلات اجتماعی را مهم و ضروری قلمداد کرد و افزود : تقویت تشکل هایی مانند مرکز نیکوکاری اصناف البرز و دیگر نهادهای مردمی که برنامه ها و اقدامات مشابهی را در دستور کار خود دارند ، زمینه و بستر مناسب را برای افزایش اعتماد عمومی ، استفاده بهینه از ظرفیت های مالی و فرهنگ سازی جهت مشارکت اجتماعی را در میان جامعه فراهم می آورد .
وی افزود : رویکرد و فعالیت مجموعه هایی مانند مرکز نیکوکاری اصناف باید به سوی جلب اعتماد عمومی و افزایش مشارکت اجتماعی در حل مسائل و عبور از بحران های موجود در سطح جامعه هدایت شود .
در بخش دیگری از این مراسم ، به جمعی از فعالان حوزه رسانه استان البرز که همکاری شایسته ای در انتشار اخبار و رویداد های مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان استان البرز داشته اند ، هدایای به رسم یادبود تقدیم شد .
شایان ذکر است که این مراسم در محل حسینیه چهارده معصوم (ع) برگزار شد . بر اساس مذاکرات بعمل آمده با اعضای هیات امناء این حسینیه قرار است طبقه فوقانی ساختمان حسینیه با مساحت 470 متر مربع در اختیار مرکز نیکوکاری اصناف وبازاریان استان البرز قرار گیرد .