ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

بار دیگر و با همت مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان استان البرز و با همراهی سپاه کرج ، دستگاه قضایی استان البرز .بسیج اصناف و بازاریان البرز و جمعی از خیران نیک اندیش خانواده بزرگ اصناف ، مقدمات آزادی زندانیان بدهکار غیر بزهکار ( جرائم مالی ) فراهم شد .
مراسم گلریزان و آزادی 76 زندانی جرائم مالی امروز سه شنبه ، چهارم آذرماه سال جاری با حضور سردار یوسف مولایی ،فرمانده سپاه کرج . دکتر فاضلی، رئیس دادگستری البرز . دکتر مددی ، دادستان کرج . جمیاری ،رئیس سازمان زندان های استان البرز،مسئولان و فرماندهان بسیج اصناف استان البرز . ستاد حمایت از زندانیان استان البرز . روسای اتحادیه های صنفی کرج و جمعی از خیران اصناف وبازار برگزار شد .
حمید کریمی مدیر عامل مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان استان البرز در بخشی از این مراسم ضمن اشاره به مشکلات بوجود آمده برای اصناف ناشی از شیوع ویروس کرونا خاطر نشان کرد : همت والا و ارزش های انسانی در جامعه صنفی کشور همواره زنده است که بواسطه آن زمینه انجام امور خیرخواهانه و انسان دوستانه و دستگیری از نیازمندان فراهم می شود .
وی افزود : با حمایت های بی دریغ خیران اصناف در کرج و از آغاز سال ساری تاکنون ده ها اقدام خیرخواهانه و دستگیری از افراد بی بضاعت جامعه انجام شده است که بنده از آن بعنوان برگ زرین و افتخار و سربلندی برای جامعه صنفی یاد می کنم .
کریمی افزود : کاش آندسته از هموطنانی که در آن سوی مرزها بر طبل نفاق و تفرقه می کوبند و وجدان و شرف خود را به ارزان ترین بهایی به دشمنان می فروشند و بی هیچ دلیل موجهی به دنبال سیاه نمایی و ایجاد فضایی مسموم در جامعه هستند ، تصاویر مراسم امروز را ببینند و آنرا از رسانه های خود پخش کنند تا مردم جهان بفهمند که انسانیت و جوانمردی در ایران بیدار است . بفهمند که مردان با معرفت و با وجدان ، به دنبال بهانه ای برای احسان و دستگیری از هموطنان خود هستند .