ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

askarkhaniسیف اله عسکرخانی رئیس اتحادیه بارفروشان کرج با بیان اینکه میدان بار کرج که در جاده محمدشهر واقع شده و دارای 181 غرفه است اظهارداشت که این میدان بار یکی از میادین اصلی و مهم توزیع میوه به سراسر کشور است.

وی افزود در 6 ماهه نخست سال اغلب میوه های موجود در میدان بار کرج تولید باغات استان البرز می باشد و در 6 ماهه دوم سال غالبا از سایر استان ها میوها تامین و توزیع می گردد.

عسکرخانی خاطرنشان کرد با توجه به اینکه ساعت شروع به کار میدان بار کرج 1نیمه شب می باشد، یکی از فعالترین بخش های اقتصادی استان البرز است.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرج مهتمرین بخش فعالیتهای خود در دوران 8 سال ریاست ، ترمیم و ساخت چاه آب ، آسفالت و بهبود محل تردد وسایل نقلیه باربری ، ایجاد فضای سبز  در میدان بار و شرکت در امور خیر و خداپسندانه و ورزشی اعضای اتحادیه بار فروشان بیان کرد.

عسکرخانی به مهمترین دستاورد خود که با همکاری هیئت رئیسه اتاق اصناف به سرانجام رسید اشاره کرد و افزود : بر اساس مصوبه ی اخیر کمسیون نظارت متراژ واحدهای صنفی بارفروشان جهت اخذ جواز از 66 به 50 متر کاهش یافت و برای هر1/5 دانگ یک پروانه کسب صادر خواهد شد.

وی در پایان از مسئولین شهری از جمله شهرداری ، اعضای شورای اسلامی شهر ، مسئولین سازمان میوه و تره بار و هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان البرز بخاطر حمایت ها و کمک در بهبود در اوضاع میدان میوه و تره بار کرج و حل مشکلات آنها تقدیر و تشکر کرد.