ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

🔹️رئیس اتاق اصناف مرکز البرز گفت: در حال حاضر ۵۲ تیم نظارت استان البرز را به مناطق مختلف دسته بندی کرده و در بازرسی‌های روزانه خود وضعیت فعالیت واحدهای صنفی را رصد و با واحدهای متخلف برخورد مقتضی را انجام می‌دهند.

🔹️به گزارش اتاق اصناف ایران به نقل از ایسنا،بهروز حصاری با اشاره به اعمال طرح جامع مقابله با کرونا و تعطیلی دو هفته‌ای اصناف رسته ۲، ۳ و ۴ اظهار کرد: طی بیش از ۹ ماه گذشته کسب و کار بسیاری اصناف به دلیل شیوع کرونا با مشکل مواجه شده و برخی از آنها مثل آرایشگاه‌های زنانه اغلب تعطیل بوده اند.

🔹️وی ادامه داد: بدون شک این تعطیلی معیشت صاحبان مشاغل را با مشکل مواجه کرده ولی از آنجایی که سلامت مردم از همه چیز مهمتر است، این افراد از درآمدزایی خود گذشته و واحد خود را تعطیل کرده اند.

🔹️وی توضیح داد: در روز اول اجرای طرح جامع مقابله با کرونا هم صنوف استان بیشترین همکاری را داشته و به جز رسته اول بقیه واحدها تعطیل هستند.

🔹️این مسئول در پاسخ به اینکه چرا رستوران‌ها و فست فودی‌ها همچنان باز است، گفت: این گروه تنها می توانند به صورت بیرون بر به مشتریان خدمات ارائه دهند و از پذیرش آنها در داخل سالن غذاخوری معذور هستند.

🔹️حصاری اضافه کرد: در حال حاضر ۵۲ تیم نظارت استان البرز را به مناطق مختلف دسته بندی کرده و در بازرسی‌های روزانه خود وضعیت فعالیت واحدهای صنفی را رصد و با واحدهای متخلف برخورد مقتضی را انجام می‌دهند.