ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

 در بیست و ششمین جلسه سال 98 کارگروه تنظیم بازار استان البرز که روز یکشنبه 10آذرماه در سالن شهدای دولت استانداری برگزارشد، گزارش عملکرد اتاق اصناف در خصوص پیگیری مصوبات ، برنامه ها و تمهیدات پیش بینی شده به منظور ثبات و تنظیم بازار ارائه شد.
بهروز حصاری رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت : تمامی دستگاه های اجرایی و نظارتی باید دست در دست هم دهیم تا طرحهای کنترل قیمتها و خدمات عمده مصرف کنندگان و سبدکالای خانوارها به صورت قانونی و عادلانه در سطح بازار به اجرا درآید .
وی در ادامه به تشریح طرحهای بازرسی از واحدهای صنفی و چگونگی نظارت بر عملکرد متصدیان واحدهای صنفی ، رصد قیمتها و برخورد با متخلفین صنفی پرداخت و از افزایش 20 درصدی بازرسی ها نسبت به سال گذشته خبر داد.
وی افزود در طرحهای بازرسی اتاق اصناف تمامی وظایف فرد صنفی شامل نصب برچسب قیمت،ارائه فاکتور فروش ،الصاق پروانه کسب د رمحل رویت عمومی ،رعایت موازین عفاف و حجاب مورد توجه بازرسان قرار میگیرد.
در ادامه این نشست ناصر کاویانی نایب رئیس اتاق اصناف در خصوص هم افزایی و ضرورت مشارکت تمامی دستگاهها و دوایر دولتی با اتاق اصناف در شناسایی متخلفان صنفی مطالبی را بیان کرد.وی خاطرنشان کرد مجموعه اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی تحت پوشش ، همواره در اجرای تمامی طرحهای اقتصادی کشور همراه و حامی دولت بوده اند و آنچه را که درتوان داشتند با خلوص نیت با اهتمام ویژه اجرا کردند.