ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

طرح خود نظارتی و تشدید بازرسی از واحد های صنفی سطح شهر ،از امروز(دوشنبه 18 آذر ماه ) و با اعزام 17 اکیپ بازرسی آغاز و تا انتهای ماه جاری برگزار می شود .

این طرح در راستای کنترل قیمت ها ، نظارت بر عملکرد متصدیان واحد های صنفی و برخورد با هرگونه گرانفروشی یا کم فروشی پس از افزایش نرخ بنزین  به اجرا در می آید .

بهروز حصاری رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در حین اجرای این طرح گفت : پیش بینی و اقدامات لازم جهت ذخیره کالاهای اساسی و توزیع مناسب آن در سطح بازار توسط اتحادیه های صنفی و عوامل تحت نظارت آنها به عمل آمده است و هیچگونه کاستی در خصوص کالاهای اساسی در سطح بازار وجود ندارد .

وی افزود : اکیپ های بازرسی از واحد های صنفی با همراهی کارشناسان زبده صنفی ، در حین اجرای طرح های نظارتی اصناف ،توضیحات لازم را در این خصوص به متصدیان و فروشندگان واحد های صنفی ارائه می دهند .تا از این طریق نگرانی و التهاب بازار در خصوص تهیه کالاها و اقلام ضروری کاهش یابد .ضمن آنکه در حال حاضر فضای بازاز استان البرز کاملا عادیست و مشکل خاصی در خصوص کالا یا خدمات اصناف گزارش نشده است .

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز افزود : در حین اجرای طرح خود نظارتی اصناف که از امروز آغاز شده  است ،تمامی ضوابط و قوانین لازم الاجرا توسط فعالان صنفی شامل : ارائه فاکتور فروش ،رعایت نرخ های مصوب ،نصب اتیکت قیمت بر روی اجناس و کالاهای موجود در واحد صنفی و ...مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و با تخلفات احتمالی بر اساس قانون برخورد می شود.

ناصر کاویانی نائب رئیس اتاق اصناف نیز در همین رابطه گفت : باعث افتخار و سربلندیست که جامعه اصناف و بازار کشور ،بعنوان یکی از ارکان و بخش های مهم چرخه اقتصادی در کشورمان ،همواره در تکاپو و تلاش برای خدمت به مردم و اجرای دقیق وظایف خود بوده اند .

وی افزود : امروز کشورمان در مرحله بسیار حساسی قرار دارد و وظیفه تمامی افراد ،گروه ها و تشکل هاست تا با شناخت وضعیت موجود ،در پیشبرد اهداف و برنامه های توسعه اقتصادی کشور گام بردارند و دولتمردان را در اجرای طرح های کلان اقتصادی همراهی کنند.

شهروندان گرامی می توانند اخبار و یا شکایات خود در این خصوص را با شماره های 5-32218154 بازرسی و نظارت اصناف استان البرز مطرح نمایند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.