ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

در نشست هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان البرز با دکترمقدسی ، مدیر کل سازمان صدا وسیمای استان البرز،راهکاری های تعامل و همکاری های مشترک با هدف انعکاس رویدادهای سطح بازار کرج در این رسانه مورد بحث و بررسی قرارگرفت .

بهروزحصاری رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در این نشست، ضمن تشکر از مساعدت و همکاری  سازمان صدا و سیمای استان البرز با تشکل های صنفی در سخنانی خاطرنشان کرد : جا دارد در این فرصت از تلاش و پیگیری های مدیران ارشد صدا و سیمای البرز در تدوین و تهیه برنامه های تلویزیونی با رویکردهای فرهنگی ومحتوای  سازنده در حوزه کسب و کارو پوشش خبری فعالیت های اتاق اصناف  تشکر و قدردانی کنم 

وی افزود :امیدواریم در سایه تعامل و همکاری های پیش رو ، زمینه ساخت برنامه های اختصاصی با همکاری و همراهی تمامی اتحادیه های صنفی فراهم شود و طی آن تمامی فعالان صنفی در بخش ها و رسته های مختلف بتوانند  با معرفی توانمندی های خود ، نقش تاثیر گذارشان را در به گردش در آوردن چرخ های اقتصادی کشور به اطلاع عموم برسانند .

حصاری افزود : ارتباط  موثر و مفید این دو مجموعه با یکدیگر ،زمینه های رونق تولید ،اشتغالزایی ،گردش مالی در سطح استان ،ایجاد انگیزه در کارفرمایان و صاحبان مشاغل و افزایش بینندگان و مخاطبان تلویزیون را فراهم می سازد و نتایج مثبت آن برای هر دو مجموعه قابل ملاحظه خواهد بود .

حصاری افزود : گستردگی فعالیت های اصناف در حوزه های اقتصادی ، فرهنگی ،اجتماعی ،ورزشی ،مذهبی بستر مناسبی را برای تهیه کنندگان برنامه های تلویزیونی و گزارشگران خبری فرهم آورده است .و به جرات می توان گفت که حوزه کسب و کار هزاران سوژه و مطلب  تاثیرگذار برای مخاطبان را در دل خود جای داده است .

حمید کریمی ،عضو هیات رئیسه اتاق اصناف نیز در بخش دیگری از این نشست بر ضرورت همکاری فی مابین اصناف و سازمان صدا و سیمای البرز تاکید کرد و افزود : طی سالهای گذشته ، تعاملات سازنده ای میان دو مجموعه بوجود آمد که امیدواریم همین روند در آینده نیز به طور هدفمند و با انسجام و تحکم بیشتری دنبال شود .

در ادامه این نشست دکتر مقدسی مدیر کل سازمان صدا و سیمای استان البرز نیز با اشاره به ظرفیت های موجود در بدنه اصناف ،بر گسترش همکاری های دو جانبه تاکید کرد.

وی گفت : تمام بخشهای صداو سیمای البرز در اطلاع رسانی و انتشار اخبار اصناف وبازاریان آماده همکاری بوده و اعتقاد داریم ، اصناف به عنوان سربازان جنگ اقتصادی نقش بسزایی در شرایط کنونی را دارند .دکتر مقدسی افزود به صورت روزانه بخش ویژه ای به نام حبیب الله در سیمای البرز در حال پخش است که نیاز به تقویت و تعامل فی مابین دارد.