ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

در نشست با نمایندگان دو شرکت خودرو سازی سایپا و ایران خودرو ، مسائل و مشکلات در خصوص نحوه ی ارائه خدمات امدادی خودرو در مسیر جاده چالوس (حد فاصل کرج تا تونل کندوان ) مورد بررسی قرار گرفت .
ناصر کاویانی رئیس اتحادیه صنف کامیونداران کرج در همین رابطه گفت : با توجه به گزارشات مردمی و دستور دادستانی محترم کرج در خصوص ضرورت ساماندهی بر فعالیت جرثقيل ها و واحد های امدادی خودرو در مسیر جاده چالوس ،نشست سه جانبه با حضور نمایندگان دو شرکت بزرگ خودرو سازی کشور ،سایپا و ایران خودرو و اتحادیه صنف کامیونداران برگزار شد که طی آن معضلات خاص این حوزه و راهکارهای پیشگیری از تخلفات و برخورد قانونی با متخلفان صنفی مورد بررسی قرار گرفت .
وی افزود : در این نشست دو شرکت خودرو سازی آمادگی کامل خود را جهت هر گونه همکاری با اصناف و مجموعه دستگاه های نظارتی استان البرز اعلام کردند .
کاویانی افزود : جاده چالوس ،یکی از مسیر های پر تردد کشور ، بویژه در ایام تعطیلات نوروز است . بر همین اساس ، فعالیت هماهنگ و آمادگی کامل واحد های امداد خودرویی و نظارت دقیق بر عملکرد امداد گران ،یکی از نیازهای ضروری در این مسیر به شمار می رود .
رئیس اتحادیه کامیونداران کرج افزود : با همکاری دو شرکت خودرو ساز ، گشت های سیار امدادرسان در منطقه دوراهی دیزین ،ری زمین و آدران مستقر می شوند و موظف خواهند بود بر اساس نرخ نامه مصوب ،به امداد خواهان ،خدمات مربوطه را ارائه دهند .
وی افزود : شماره تماس 096440 آماده پاسخگویی به درخواست هموطنان جهت خدمات شرکت ایران خودرو و شماره تماس 096550 ویژه مشتریان شرکت سایپا درسراسر کشور است .