ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

مراسم تودیع و قدردانی از زحمات سرهنگ پاسدار علی محمودی و معارفه سرهنگ ترکاشوند بعنوان فرمانده جدید سازمان بسیج اصناف استان البرز ،امروز دوشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه با حضور سردار مولایی ،فرمانده سپاه استان . سرهنگ زنجانی ،فرمانده بسیج ناحیه امام حسین (ع) کرج . سرهنگ کمالزاده ،رئیس بازرسی سپاه استان . دکتر ربیعی ،رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان البرز و معاونان این سازمان ،هیات رئیسه اتاق اصناف ،روسای اتحادیه های صنفی ،فرماندهان حوزه بسیج اصناف شهرستانهای استان البرز در سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز استان البرز برگزار شد .

بهروز حصاری ،رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در آغاز این مراسم در سخنانی گفت : یکی از بخش های مهم ، اثرگذار و همراه توانای اصناف ، بسیج و فرهنگ جهادی موجود در بدنه ی آن بوده است و به جرات می توان گفت که کوچکترین فاصله ای میان اصناف و بسیج وجود ندارد .
وی افزود : اصناف کشور همگام و همراه و تاثیر گرفته از فرهنگ و تفکر بسیج برنامه های خود را اجرا می کنند و به مدد همین نگاه و اندیشه است که تا این لحظه و در مواجهه با تهاجم اقتصادی دشمنان ، ایستادگی کرده اند .
وی ضمن تشکر از تلاشهای سرهنگ پاسدار علی محمودی که در طول مدت حضورشان در سازمان بسیج اصناف استان ،منشاء خیر و برکت بوده اند تشکر کرد و آمادگی کامل مجموعه اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی تحت پوشش را در جهت اجرای برنامه های بسیج و ترویج فرهنگ بسیجی در سطح بازار استان البرز اعلام کرد .