ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

با همت کمیسیون اجتماعی و فرهنگی اتاق اصناف و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ، از تلاشهای روسای اتحادیه های صنفی و تمامی فعالان صنفی بعنوان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی تقدیر شد .
در این مراسم نمادین که در حاشیه اجلاس ماهیانه اتاق اصناف برگزار شد ، شاخه گلی به رسم احترام و قدردانی ، تقدیم نمایندگان اصناف کرج ( روسای اتحادیه های صنفی ) و به نیابت از تمامی تلاشگران حوزه کسب و کار شد .
بهروز حصاری رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در همین رابطه گفت : هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها از جان گذشتگی مردم مبارز ، انقلابی و فداکار ایران اسلامیست که با نثار جان خود ، از این سرزمین و تمام ارزشهای مقدسش دفاع کردند و اجازه نداند تا وجبی از خاک این کشور به دست دشمنان بیافتد .
وی افزود : اصناف کشورمان در خلق حماسه هشت سال دفاع مقدس ضمن حضور در خط مقدم و تقدیم هزاران شهید سرافراز دوشادوش دیگر ملت قهرمان ایران اسلامی خوش درخشیدند و برگ افتخار ارزشمندی را به نام جامعه صنفی رقم زدند .
حصاری افزود : جا دارد در این فرصت و همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس ، قدردان سربازان خط مقدم نبرد اقتصادی باشیم که با ایستادگی و حضورشان ، پای انقلاب و آرمان های آن ایستاده اند و به یاری خداوند از این نبرد نابرابر با پیروزی و سربلندی عبور خواهند کرد .