ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با دهمین روز از ایام ا... دهه فجر،مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با همکاری اتاق های بازرگانی و تعاون و با محوریت اتاق اصناف مرکز استان البرز با حضور حجت الاسلام والمسلمین روحی یزدی ،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز . سرهنگ ترکاشوند ، فرماندهی بسیج اصناف استان هیات رئیسه اتاق بازرگانی البرز . مختاری ، رئیس اتاق تعاون البرز.هیات رئیسه اتاق اصناف . روسای اتحادیه های صنفی و خانواده معزز و معظم شهدا و جانبازان ،با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات اتاق اصناف برگزار شد .
در آغاز این مراسم ، بهروز حصاری رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز ضمن خیرمقدم به حاضران در جلسه و تبریک ایام خجسته دهه فجر، در سخنانی گفت : انقلاب اسلامی ایران ارزش بسیار والا و عظیمی دارد که توصیف تمام ابعاد و زوایای آن در این فرصت کوتاه نمی گنجد . اما لازم می دانم از فرصت استفاده کرده و اعلام کنم که ملت شریف ایران در سنگر مبارزه ثابت قدم ایستاده اند و راه امام و شهدا را ادامه خواهند داد .که حضور مردم از صحنه و حمایت همه جانبه آنها از آرمان های بنیانگذار کبیر آن مهم ترین دستاورد و ثمره این انقلاب است .
حصاری در ادامه سخنان خود بخش هایی از عملکرد اتاق اصناف مرکز استان البرز در سال جاری اشاره کرد و افزود : از آغاز سال 99 این اتاق با همکاری عزیزان زحمتکش در سازمان بسیج اصناف استان و اتحادیه های صنفی تحت پوشش ، طرح های جامعی را با هدف حمایت از کالاهای ایرانی ، مبارزه با پدیده قاچاق ، جمع آوری کالاهای فاقد کیفیت ، ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب و نظم بخشیدن به فعالیت های صنفی در سطح بسیار گسترده ای برنامه ریزی و به اجرا در آورد که نتایج بسیار قابل توجهی در پی داشت .
وی افزود : شناسایی 18 هزار واحد صنفی فاقد پروانه کسب که از این تعداد ، حدود 8 هزار واحد با مراجعه به اتحادیه های مربوطه ،پروانه کسب خود را دریافت کرده و در مسیر قانونی فعالیت های صنفی قرار گرفته اند . این موضوع کمک شایانی به ساماندهی بازاردر حوزه های نظارتی ، رصد کالاها و تکمیل اطلاعات و آمار لازم در بحث تولید محصولات مورد نیاز کشور و کنترل شبکه های توزیعی در سطح گسترده می کند .
وی افزود : در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ،اصناف کرج مقام نخست را در کشور بدست آورده است . که این مهم یکی دیگر از افتخارات خانواده بزرگ اصناف استان البرز در انجام مسئولیت های اجتماعی و همراهی با مردم است .
رئیس اتاق اصناف با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال گفت : با توجه به شرایط کرونا و ضرورت اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی ، راهپیمایی امسال به صورت خودرویی برگزار می گردد .لذا از فرصت استفاده کرده و از تمامی فعالان صنفی مومن و انقلابی شهر کرج جهت حضور پرشور در این مراسم دعوت کرده و یادآور می شوم که حضور مردم در صحنه ، خیال های خام دشمنان را نقش بر آب خواهد ساخت .