ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز ، در دیدار با هیات رئیسه اتاق اصناف در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی مشترک ، جمع آوری نذورات بازاریان در جهت بازسازی عتبات عالیات و ارائه خدمات شایسته به ذائرین ، برگزاری مراسم مذهبی و دیگر امور مرتبط گفتگو کردند .
آقایان علی اسلام خواه ، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز ، غضنفر اسمی خانی، معاون جذب و مشارکت های مردمی ، معینی ، مسئول کارگروه اصناف در ستاد بازسازی و یعقوبی در این نشست ، با اشاره به همکاری های شایسته اصناف کرج با این ستاد طی سالهای گذشته ، بر نقش موثر بازاریان در برافراشته نگاه داشتن پرچم عدالت خواهی حضورت اباعبداله الحسین (ع) تاکید کردند .
بهروز حصاری رئیس اتاق اصناف البرز نیز در این نشست آمادگی کامل اصناف کرج را در همکاری با ستاد بازسازی عتبات عالیات اعلام کرد و در سخنانی افزود : خدمت به فرهنگ و سیره نبوی و زنده نگاه داشتن مکتب و طریق ائمه اطهار و نوکری حضرت اباعبداله الحسین (ع) در میان اهل بازار ، تکلیفی بوده که از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است .
وی افزود : فرهنگ عمومی و رایج در سطح بازارهای ایران اسلامی همواره تحت تاثیر رفتار و کردار ائمه اطهار ، پیشوایان و بزرگان دینی قرار داشته است و این مجموعه ، تنها عامل موفقیت و اعتبار اجتماعی خود را مدیون پیروی و طبعیت از رهنمودهای آن بزرگواران می داندد بر همین اساس خدمت در این راه و انجام وظیفه در مکتب امامان ، بخشی از اصول و اعتقادات اخلاقی و رفتاری در میان بازار است که به طرق مختلف در سراسر بازارهای ایران انجام می شود .
وی افزود : در بحث پیشبرد برنامه های فرهنگی و مذهبی مشترک و اجرای دیگرطرح های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز نیز ،این اتاق با تمام توان و امکانات موجود آماده انجام وظیفه همچون گذشته خواهد بود .