ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

درجلسه ستاد تنظیم بازاراستان البرز از تلاشهای اعضاء و تمامی دست اندرکاران این حوزه قدردانی شد.
ستاد تنظیم بازاراستان البرزیکشنبه هفتم آذرماه سال جاری درسالن شهدای دولت استانداری با محور بررسی عملکرد این ستاد و ضرورت تداوم برنامه های آن تشکیل جلسه داد
دراین جلسه که با حضور بیک زاده ، معاون وزیر صمت برگزار شد ،همکاری تمامی دستگاه ها درامرتنظیم بازار وتلاش مضاعف در راستای همگرایی و تعامل بیشتر مورد تاکید قرار گرفت .
دراین نشست همچنین موقعیت جغرافیایی استان البرز به لحاظ همجواری با پایتخت کشور و بروز برخی مشکلات در حوزه های دپو و انبار کالاها و تدابیراتخاذ شده درجهت کنترل ،نظارت و پایش کالاها ، مورد بررسی قرار گرفت .
در بخش دیگری از این جلسه ،از تلاشهای اعضای این ستاد که منجر به کسب رتبه نخست استان درکنترل و تنظیم بازار درمیان 31 استان کشورشده است ، با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.
در متن لوح سپاسی که به ریاست اتاق اصناف البرز تقدیم شده ، آمده است :

جناب آقای حصاری
رئیس محترم اتاق اصناف استان
با سلام و احترام
خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران در سنگر جهاد اقتصادی ،افتخاری بزرگ می باشد که پروردگار متعال این توفیق را به شما عنایت فرموده است .
با عنایت به کسب رتبه اول استان در کنترل و تنظیم بازار در بین 31 استان کشور در سال 1400 بدین وسیله از تلاش و زحمات جنابعالی و همکاران خدوم آن مجموعه تشکر و قدردانی می نمایم .
از خداوند متعال توفیقات روز افزون در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) را مسئلت دارم .