ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف مرکز البرز اعلام کرد: پرونده ۸۳ واحد صنفی متخلف از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون به تعزیرات حکومتی این استان ارجاع شده است.

«بهروز حصاری »  روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: طی این مدت ۷۷۷ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت و ۱۳۰ مورد تخلف ثبت شد که از این تعداد ۸۳ پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی اضافه کرد: ازمجموع واحدهای صنفی متخلف ۱۷ مورد  مربوط به نانوایان بوده است.

حصاری  افزود:  در طرح نظارتی ماه مبارک رمضان اقلامی  مانند نان، مواد لبنی، میوه، سبزی، روغن، برنج، خرما، حلیم، آش و زولبیا و بامیه بیشترین نظارت را دارند.

رییس اتاق اصناف مرکز البرز گفت: بازرسان با تخلفات گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدورفاکتور، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، تقلب و احتکار برخورد قانونی خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: دراجرای این طرح تیم های معاونت نظارت و بازرسی اتاق اصناف، صنعت و معدن ، جهادکشاورزی  و تعزیرات حکومتی استان البرز بر نحوه عرضه کالا در واحدهای صنفی نظارت می کنند.
حصاری بیان داشت : با توجه به افزایش تقاضا برای برخی کالاها و مواد غذایی در ماه مبارک رمضان، نظارت و کنترل بازار از تخلف های احتمالی پیشگیری می کند.

وی اظهار داشت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی،  مراتب را به واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف البرز با شماره ۳۶۱۱۷ مطرح کنند.
اکنون بیش از ۱۲۰ هزار واحد صنفی دراستان البرز فعال است.