ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

وحدت جهان اسلام در ابتکار هوشمندانه و دوراندیشانه معمار کبیر انقلاب اسلامی با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، با هدف جلوگیری از نسیان مسئله فلسطین و مقابله با تلاش گسترده دشمنان جهان اسلام برای محور مقاومت و یا به حاشیه راندن موضوع فلسطین از مسایل اصلی منطقه و جهان اسلام، ضرورتی است که همواره مورد تأکید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.
حضور مردم در راهپیمایی روز قدس موجب حمایت از ملت فلسطین و گروه‏های مبارز فلسطینی در جهت همبستگی و ایستادگی یکپارچه در برابر رژیم صهیونیستی اشغالگر قدس و افشای هویت و نیات نامشروع این رژیم است.
در همین راستا، اصناف و کسبه مومن و انقلابی، از سرآغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های گوناگون انقلاب، دفاع مقدس، سازندگی و… دوشادوش دیگر آحاد جامعه، با هدف تبیین و حفظ ارزش‌های اسلام ناب محمدی تلاش وافری داشته‌اند.
از آنجا که آیین روز قدس یکی از مراسم های دندان‌شکن و ابهت‌آفرین جهان اسلام در برابر جهان کفر و الحاد است، لذا فعالان صنفی هم چون دیگر اقشار مختلف جامعه و دوشادوش ملت شریف ایران در این راهپیمایی و گردهمایی عظیم شرکت خواهند کرد.
اتاق اصناف مرکز استان البرز ضمن گرامیداشت این روز مبارک از آحاد مردم آزاده بویژه کسبه و بازاریان دعوت می‌کند با شرکت گسترده در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس، حمایت و پشتیبانی خود را از آرمان فلسطین و قدس شریف و مبارزات مشروع و قهرمانانه علیه اشغالگران صهیونیست اعلام کنند.