ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

 kargah 2کارگاه آموزشی ،روشهای نوین مشتری مداری،بازاریابی،رعایت اخلاق حرفه ای در کسب و کار و تجارت به همت کمیسیون آموزشی اتاق اصناف مرکز استان البرز و مرکز آموزش های بازرگانی ،دوشنبه 95/11/11 در سالن اجتماعات اتاق اصناف برگزار شد.

در ابتدای کارگاه آموزشی در مراسمی یاد شهدای آتش نشان گرامی داشته شد.

بهروز حصاری نائب رئیس اتاق اصناف در آغاز این نشست آموزشی با اشاره به قوانین جدید نظام صنفی مبنی بر فعالیت بیشتر اتحادیه های صنفی در امور آموزشی در سخنانی گفت: همانگونه که همکاران ارجمند صنفی اطلاع دارند در قوانین جدید صنفی،بحث برگزاری دوره های آموزشی و ارتقاء سطح علمی و دانش فنی اعضای تحت پوشش و اختصاص 15 درصد از بودجه اتحادیه ها به این امر، مورد تاکید قرار گرفته است . در همین راستا و از ابتدای سال جاری ، تمامی فعالیت های آموزشی مجموعه اصناف به طور جدی تری پیگیری شده است و تعداد زیادی از اتحادیه های صنفی با برگزاری دوره های آموزشی ، قدم های ارزشمندی در این رابطه برداشته اند .

حصاری افزود: در تمامی کشورهای توسعه یافته جهان موضوع آموزش  ضمن خدمت و یادآوری نکات مهم به نیروهای شاغل در سازمان ها و موسسات ،جزئی از اصول و برنامه های اصلی هستند و با دقت اجرا می شوند .برگزاری همایش ها و جلسات آموزشی به طور کلی باعث افزایش سطح آگاهی های عمومی و کاهش تنش ها می شود .و فضا را برای فعالیت سالم تمامی افراد در حوزه های مختلف فراهم می کند .

در ادامه این کارگاه آموزشی ، شاهسوند از اساتید دانشگاه و متخصص در زمینه  ارتباطات اجتماعی در رابطه با موضوع جلسه به تشریح مسائل و اصول علمی در باب روشهای نوین بازاریابی و مشتری مداری ، توجه فعالان حوزه کسب و کار به موازین اخلاقی پرداخت .

 این کارگاه آموزشی با حضور بیش از 100 نفر از هیات مدیره های اتحادیه های صنفی برگزار شد. در پایان این دوره آموزشی نیز گواهینامه حضور در کارگاه به شرکت کنندگان اهداء شد .

در پایان این جلسه حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز نیز در سخنانی خواستار توجه بیشتر هیات مدیره های اتحادیه های صنفی به مباحث آموزشی شد و افزود : رمز موفقیت و پیشرفت در  بازار امروز در گرو ارتباطات و تعامل صمیمانه تر میان افراد قرار دارد . در این بازار رقابتی هر فرد که بتواند اصول و موازین صحیح را در تعاملات خود با مشتریان  حفظ کند ،موفق تر است و بر مشکلات احتمالی غلبه خواهد کرد . دوره های آموزشی اصناف با تکیه بر همین اصل سعی دارد تا تمام اهل بازار و متقاضیان ورود به دنیای کسب و کار را در جریان قوانین ،حقوق اجتماعی ،شرح وظایف و راهکارهای موفقیت  قرار دهد و از این رهگذر فضای سالمی را برای فعالیت مثبت و قانونمند افراد فراهم آورد.

 وی افزود : برگزاری این دوره های آموزشی هزینه نیست ،بلکه به نوعی سرمایه گذاری و بستری برای پیشرفت و توسعه کشور محسوب می شود .

kargah 13

kargah 12

kargah 11

kargah 10

kargah 9

kargah 8

kargah 7

kargah 6

kargah 5

kargah 4

kargah 3

kargah 2

 kargah 1