ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

bazresimoshtrak 12رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز از اجرای طرح های بازرسی از واحد های صنفی سطح شهر ویژه ایام پایانی سال خبر داد.

حمید کریمی درهمین رابطه گفت : درطرح های بازرسی مواردی همچون کالاهای قاچاق ،گرانفروشی ،عدم رعایت شئونات اسلامی ،فروش اقلام و کالاهای ضد فرهنگی و مغایر با عرف جامعه اسلامی ،عدم ارائه فاکتور خرید و فروش ،نداشتن پروانه کسب و دیگر تخلفات صنفی مورد بررسی بازرسان قرار می گیرند .

وی افزود :گشت های بازرسی با همراهی ماموران سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز و قاضی ویژه شعب رسیدگی به تخلفات صنفی،بازرسان واحد بازرسی و نظارت اصناف ،ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی ،هیات رئیسه اتاق اصناف و هیات مدیره اتحادیه های صنفی و با هدف نظارت بر فعالیت واحد های صنفی اجرا می شوند .

کریمی افزود :در طرح ویژه اسفند ماه ،اکیپ های بازرسی به تمامی مجتمع های تجاری ،خیابان های اصلی وفرعی مراجعه کرده و متصدیان واحد های صنفی موظف به همکاری با بازرسان هستند.

وی افزود: در میان فعالان  صنفی و کسبه محترم شهر کرج ،افراد بیشماری هستند که عملکردشان مصداق بازر کاسب حبیب خداست . در همین راستا و  پس از شناسایی این افراد ،به اتفاق همکاران در محل واحد های صنفی آنها حضور می یابیم و ضمن تشکرو قدردانی ، پلاکارد های مخصوصی را که به همین منظور تهیه شده است ،در سر درب این فروشگاه ها نصب خواهیم کرد تا دیگر شهروندان نیز در جریان عملکرد صحیح فروشگاه مورد نظر قرار گیرند .

وی ضمن تشکر از همکاری یگان های ویژه شهرداری کرج در اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی دستفروشان در منطقه رجایی شهر کرج و دیگر معابر اصلی شهر افزود : امیدواریم با اتحاد و همدلی و ایجاد یک راهکار مناسب شرایط کسب و کار برای تمامی ساکنان شهر فراهم شود و حقوق مسلم کسبه نیز در اجرای این طرح ها مورد توجه قرار گیرد .

bazresimoshtrak 26

bazresimoshtrak 25

bazresimoshtrak 24

bazresimoshtrak 23

bazresimoshtrak 22

bazresimoshtrak 21

bazresimoshtrak 20

bazresimoshtrak 19

bazresimoshtrak 18

bazresimoshtrak 17

bazresimoshtrak 16

bazresimoshtrak 15

bazresimoshtrak 14

bazresimoshtrak 13

bazresimoshtrak 12

bazresimoshtrak 11

bazresimoshtrak 9

bazresimoshtrak 8

bazresimoshtrak 7

bazresimoshtrak 6

bazresimoshtrak 5

bazresimoshtrak 4

bazresimoshtrak 3

bazresimoshtrak 2

bazresimoshtrak 1