ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

didar norouzi 6به بهانه آغاز سال جدید دیدار نوروزی هیات مدیره اتحادیه های صنفی کرج چهارشنبه شانزدهم فروردین ماه سال جاری در محل سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز استان البرز برگزار شد .

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در آغاز این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و آرزوی موفقیت و سلامتی برای کلیه همکاران صنفی و دیگر خدمتگزاران به مردم در سخنانی به فرامین مقام معظم رهبری در آغاز سال و تاکید مجدد ایشان به رونق اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود : موضوع تامین معاش و برخورداری تمامی مردم کشور از درآمد کافی برای گذران زندگی آنقدر اهمیت دارد که رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی چند سالیست در پیام های نوروزی خودشان ،توجه تمامی مسوولان را به این نکته مهم جلب کرده اند .

کریمی افزود: موضوع رونق اقتصادی و تلاش در جهت خودکفایی و استقلال کشور مهم ترین گزینه پیش روی تمامی متولیان امور اقتصادی،صنعتی و تولیدی در کشور است.

وی افزود: اصناف و بازاریان بعنوان یکی از مهره های مهم اقتصاد ،می توانند همچون گذشته با پیروی از فرامین گوهر بار معظم له در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران نقش داشته باشند و وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند .

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های در دست اقدام اتاق اصناف کرج در سال جدید ،همچون تلاش در جهت ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب ،پیگیری موضوع صندوق خیران اصناف ،گسترش فعالیت های آموزشی و فرهنگی اتاق اصناف در راستای ارتقاء سطح دانش فنی فعالان صنفی و تلاش در جهت خدمت رسانی شایسته تر به همشهریان ،اجرای مانورهای فرهنگی و تشویقی و ... اشاره کرد و افزود : پیشبرد برنامه های این اتاق بدون همکاری و مشارکت تمامی همکاران در اتحادیه های صنفی کرج امکان پذیر نیست .لذا در همین فرصت یادآور می شوم که دوستان گرامی ،نمایندگان خود را در این مجموعه تنها نگذاشته و با ارائه راهکارهای مفید و سازنده ،ما را در انجام وظایف و اهداف مشترک یاری رسانند.

 

کریمی در ادامه افزود:یکی از ویژگی های بارز، ارزنده و تاثیر گذار هیات مدیره های اتحادیه های صنفی ،ارتباط و پیوند صمیمانه با مردم و اعضای تحت پوشش صنف است .ما باید از این ویژگی ها در جهت حل مشکلات مردم و هموار ساختن مسیر کسب و کار استفاده کنیم.

 

وی افزود :محترم شمردن مردم و ارباب رجوع و گوش دل سپردن به درد دل آنها با هدف گشودن گره ای از گرفتاری هایشان در اغلب  موارد از ارائه راهکارهای قانونی و پیرو ضوابط و مقررات بودن ،دقیق تر و موثر تر عمل می کند . روندی که بنده از آن به عنوان قانون دل یاد می کنم و اعتقاد دارم از هر روش دیگری برای پیشبرد امور کارآمد تر است .

 

کریمی یادآور شد : امیدواریم در سال جدید روند اجرای  برنامه های کلی این مجموعه بزرگ ،همسو با برنامه های کلان اقتصادی کشور که با هدف بهبود شرایط زندگی برای تمام ایرانیان وضع شده اند ،پیش رود و اهداف عالی و فرهنگی بازاریان و اصناف نیز در کنار دیگر برنامه ها با انسجام و همدلی یکایک دوستان به درستی و دقت دنبال شود .

 

وی افزود : به یاری خداوند در سال جدید موضوع تکریم ارباب رجوع ،طرح های تشویقی کسبه قانونمند و متعهد، برگزاری منظم دوره های آموزشی و ارتقاء سطح کمی و کیفی این دوره ها ، تعامل با واحد بازرسی و نظارت در راستای ساماندهی صنوف و سالم سازی فضای فرهنگی بازار کرج و بهبود شرایط کسب و کار بیش از پیش مورد توجه همکاران محترم در اتحادیه های صنفی قرار گیرد تا  خدمات شایسته و فداکارانه اصناف در نزد افکار عمومی نمایان شود .


didar norouzi 23

didar norouzi 22

didar norouzi 21

didar norouzi 20

didar norouzi 19

didar norouzi 18

didar norouzi 17

didar norouzi 16

didar norouzi 15

didar norouzi 14

didar norouzi 13

didar norouzi 12

didar norouzi 11

didar norouzi 10

didar norouzi 9

didar norouzi 8

didar norouzi 7

didar norouzi 6

didar norouzi 5

didar norouzi 4

didar norouzi 3

didar norouzi 2

didar norouzi 1