ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

modiran ejraei 5کارگاه توجیهی در خصوص پیشبرد اهداف و برنامه های اتاق اصناف و اتحادیه های تحت پوشش با حضور مدیران اجرایی اتحادیه های صنفی کرج ،چهارشنبه 96/1/23 در محل سالن اجتماعات اتاق اصناف کرج برگزار شد.

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در این نشست ،عملکرد مدیران اجرایی را در پیشبرد امور اتحادیه ها و ارائه خدمات شایسته به همشهریان بسیار مهم توصیف کرد و افزود: مدیران اجرایی اتحادیه ها ، فرصت بسیار مناسبی را در راستای اهداف کلی مجموعه اصناف در اختیار دارند و باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنند .

وی در ادامه اطلاع رسانی و تشریح عملکرد اتحادیه ها و مجموعه مدیریتی اصناف را ضروری و مهم قلمداد کرد و افزود: با توجه به ظهور پدیده های نوین ارتباطی و کاربرد های گسترده شبکه های اجتماعی ،باید تلاش کنیم تا از قابلیت های ویژه دنیای مجازی استفاده مفید ببریم .

در ادامه این نشست ،بهروز حصاری نائب رئیس اتاق اصناف نیز در همین رابطه گفت : اقدامات بسیار ارزنده و قابل توجه در اتحادیه های صنفی انجام می شود که ضرورت دارد ،عملکرد مجموعه را به اطلاع اعضاء تحت پوشش برسانیم و افکار عمومی را نسبت به وظیفه و جایگاه قانونی اصناف و تشکلهای صنفی آگاه سازیم .

وی افزود : در این راستا بایستی از ابزار آلات جدید اطلاع رسانی در جهت نیل به این هدف استفاده کنیم و این مهم ،یاری و همراهی یکایک شما عزیزان را می طلبد .

در ادامه این نشست ،امکانات بوجود آمده در اتاق اصناف (کانال تلگرام ) و نحوه ی مشارکت و همراهی مدیران اجرایی در افزایش تعداد اعضاء و چگونگی انتشار اخبار و رویدادهای خبری اتحادیه ها به سمع و نظر حاضران در جلسه رسید .

modiran ejraei 8

modiran ejraei 7

modiran ejraei 6

modiran ejraei 5

modiran ejraei 4

modiran ejraei 3

modiran ejraei 2

modiran ejraei 1