ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

karimi5رئیس اتاق اصناف البرز درباره سد معبر برخی از نمایشگاه‌های فروش خودرو در سطح شهر کرج گفت: در این رابطه با هفت مورد از این نمایشگاه‌داران متخلف برخورد شده است.

حمید کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره سد معبر برخی از نمایشگاه‌های فروش خودرو در  سطح شهر کرج اظهار داشت: از مردم تقاضا داریم با مشاهده چنین صحنه‌هایی حتما گزارش دهند و قطعا با متخلفین برخورد خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف البرز با بیان اینکه با هفت مورد از این نمایشگاه‌داران متخلف برخورد شده است، ادامه داد: از مردم می‌خواهیم که علاوه بر شکایات، رضایت‌مندی خود را نیز از برخورد با متخلفان توسط بازرسان اتاق اصناف ارائه دهند.

کریمی با تاکید بر اینکه خواسته هئیت رئیسه اتاق اصناف البرز این است که نمایشگاه‌های خودرو به خارج از شهر انتقال داده شود، بیان کرد: آمادگی انجام این کار از طرف اتاق اصناف وجود دارد و امیدواریم دیگر نهادها و ادارات نیز در این زمینه همکاری لازم را انجام دهند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در کرج با بیان اینکه انتقال نمایشگاه‌های خودرو به خارج از محدوده شهر می‌تواند در بحث ترافیک، نظارت و سهولت در خرید مردم تاثیرگذار باشد، افزود: مشکل سد معبر نمایشگاه‌های فروش خودرو تا 15 روز دیگر برطرف می‌شود.