ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

football 29شاید نتوان با کلمات ،عظمت و ارزش حرکتی را که روز گذشته در ورزشگاه رزکان کرج و توسط جمعی از خیران نیک اندیش اصناف انجام شد ،توصیف کرد. سه شنبه ،بیست و ششم اردیبهشت ماه سال جاری ،جمع کثیری از خیران ،ورزشکاران ،مسوولان عالی رتبه استانی و اهالی منطقه رزکان نو ،به دعوت حمید کریمی ،چهره دوست داشتنی و با اخلاق ورزش کرج در زمین ورزشگاه شهدای رزکان نو گرد هم آمدند تا جلوه هایی از نوع دوستی ،مهربانی وگذشت را خلق کنند و در کنار یکدیگر بازگشت جوان محکوم به اعدام را به زندگی ،جشن بگیرند .

دیروز ،روزی به یاد ماندنی برای جمعیت حاضر در این گردهمایی بزرگ ورزشی و برگ زرینی در تاریخ ورزش کشورمان بود که از نتیجه یک کار مشترک و لبریز از عشق و محبت حاصل شد . حمید کریمی ،چهره ی نام آشنای ورزش کرج که این دیدار خیرخواهانه با همت و تلاش وی برگزار شد در حاشیه این مراسم گفت : حضور تمامی دوستان ،خیران ارجمند ،چهره های محبوب ورزشی ،روسای اتحادیه های صنفی ،اهالی خوب رزکان و دیگر عزیزان در این مکان ،نشان می دهد که جوانمردی ، مردانگی و اخلاق هنوز در میان مردم ایران زنده است و فضاهای ورزشی کشورمان هنوز آن خصلت های ارزشی را در میان خود حفظ کرده است . وی افزود : به یاری خداوند متعال و مدد خیران اصناف ،اولین اقدام ارزشمند صندوق خیران اصناف ،امروز در زمین چمن فوتبال رقم خورد و در روزهای آینده، با هدف گشودن گره ای در جای دیگری به فعالیت خیرخواهانه خود ادامه خواهد داد . علی پروین اسطوره فوتبال ایراان نیز ضمن تشکر از حضور و مشارکت تمامی خیران در این امر خداپسندانه گفت : جای بسیار خوشحالی و افتخار دارد که در میان خانواده بزرگ اصناف و ورزش کشورمان نقاط مشترک و تفاهم زیادی وجود دارد که از کنار هم قرار گرفتن این دو ،یک حرکت ارزشمند اخلاقی و تاثیر گذار خلق می شود . پروین افزود : جامعه ورزشی کشور ما متاثر از آداب و ارزشهای اسلامی ،همواره در راه خیر پیشقدم بوده اند و با حضور خود در مقاطع حساس ،موجبات شکل گیری یک حرکت اجتماعی و مشارکت همگانی را فراهم آورده اند .این مدال افتخاریست که برای به دست آوردن آن ،باید خصلت های الهی را در درون خودمان پرورش دهیم . در این دیدار خیرخواهانه مبلغ مورد نیاز برای پرداخت دیه ،جهت آزادی محکوم به اعدام جمع آوری شد .

✔ 110 میلیون تومان وجه نقد جهت تامین دیه و نجات یک جوان محکوم به اعدام از چوبه دار

✔یک سری جهیزیه کامل از طرف صندوق خیرین اصناف البرز

✔6 دستگاه یخچال فریزر از طرف اتحادیه صنف لوازم خانگی کرج

✔ 4 تخته فرش 12 متری از طرف اتحادیه صنف فرش فروشان کرج

✔پکیج کامل فیلمبرداری و عکاسی یک مراسم بصورت رایگان از طرف اتحادیه عکاسان و تصویربرداران کرج بازی فوتبال ستارگان ایران و تیم رزکان با نتیجه 4-4 به پایان رسید.

football 38

football 37

football 36

football 35

football 33

football 30

football 24

football 24

football 23

football 22

football 21

football 20

football 19

football 18

football 17

football 15

football 14

football 13

football 11

football 9

football 8

football 4

football 2

football 1