ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

havayepaak 23طرح ورزشی سه شنبه های بدون خودرو که مدتی است توسط هیات دوچرخه سواری کرج و سازمان ورزش و جوانان استان البرز به اجرا در آمده است ، امروز سه شنبه دوم خرداد ماه سال جاری با مشارکت اتاق اصناف مرکز استان البرز و با حضور جمعی از روسای اتحادیه های صنفی کرج ،کارکنان اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی برگزار شد .

این طرح ورزشی با هدف ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه به جای خودرو ،تحرک بدنی ،کاهش آلودگی هوا و ایجاد انگیزه در میان عموم ،سه شنبه هر هفته توسط یکی از ادارات شهر کرج برگزار می شود و علاقمندان بیشماری برای شرکت در آن پیدا کرده است .

حضور چهره های شاخص ورزش کشور ،پهلوان ابراهیم جوادی ،غفرانی ،رئیس سازمان ورزش و جوانان استان البرز ،مجید زاده ،نایب رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور،مسعود کاظمی از جانبازان جنگ تحمیلی و .... از نکته های قابل توجه در مراسم امروز بود .

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در حاشیه این مراسم ورزشی گفت : امیدواریم این طرح با کمک و مشارکت دیگر سازمان ها و متولیان ورزش استان ، همگانی شود و در کل روزهای هفته نیز اجرا شود .

وی افزود : شهر ما ،جهت پاکیزگی و کاهش ترافیک به اجرای چنین طرح هایی سخت نیازمند است ،ضمن آنکه امر ورزش در حفظ تندرستی و سلامتی عمومی جامعه دارای اهمیت بسزایی است که باید بیشتر به آن توجه شود .

havayepaak 25

havayepaak 24

havayepaak 23

havayepaak 22

havayepaak 21

havayepaak 20

havayepaak 19

havayepaak 18

 

havayepaak 17

havayepaak 16

havayepaak 15

havayepaak 14

havayepaak 13

havayepaak 12

havayepaak 11

havayepaak 10

havayepaak 9

havayepaak 8

havayepaak 7

havayepaak 6

havayepaak 5

havayepaak 3

havayepaak 2

havayepaak 1