ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

liyan 10همزمان با شب ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و در مراسم گلریزان صندوق خیرین اصناف کرج ،جامعه بازاریان و کسبه استان البرز، حمایت همه جانبه خود را از راه اندازی این صندوق و اهداف خیرخواهانه آن اعلام کردند .

در این مراسم معنوی که با حضور جمعی از خیرین ،معتمدان و پیشکسوتان اصناف کرج برگزار شد ،اهداف عالی راه اندازی صندوق خیرین اصناف و برنامه های ترسیم شده برای آن برای حاضران در مراسم تشریح شد .

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در آغاز این مراسم ضمن تبریک ایام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای روزه داران در سخنانی گفت : اهل بازار از دیرباز، در انجام امور خیرخواهانه پیش قدم بوده اند و فرهنگ انفاق ،بخشش و دستگیری از نیازمندان در بین خانواده بزرگ اصناف جریان داشته است. این فرهنگ و نحوه ی رفتار اجتماعی بازاریان،متاثر از آموزه های دینی و الگو های رفتاری حاکم بر بازار بوده است که از نسلی به نسل دیگر واگذار شده و امروزه به دست ما رسیده است .

کریمی افزود : صندوق خیران اصناف با حمایت و پشتیبانی جمعی ازهمراهان همیشگی و خیراندیشان صنفی استان البرز و برای اولین بار در سطح بازار کشور ،فعالیت خود را آغاز کرده است . و برای پیمودن مسیر تعالی خود به مشارکت تمامی دست اندر کاران صنفی شهر نیاز دارد .

وی خاطر نشان کرد:اهداف این صندوق با مشورت اعضای آن در کمیسیون های مختلف ،مسیر های مشخص و روشنی در راستای اشتغالزایی ،آموزش ،تلاش ،حرکت و کمک به استعداد های پرتوان اقتصادی را دنبال می کند ،ضمن آنکه در برنامه های این صندوق ،حمایت از افراد کم بضاعت و همکاری نزدیک با موسسات خیریه نیز دیده شده است.

 

وی افزود : نگاه ما در ترسیم برنامه های این صندوق ،حرکت در مسیر کارآفرینی ،حمایت از افراد نخبه  و تلاش برای توسعه اقتصادی و افزایش راندمان کاری در سطح بازار استان البرز بوده است . و باور داریم که برای کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی و حل تمامی مشکلات مالی از سطح جامعه باید فرهنگ کار ، تلاش و صداقت را نهادینه سازیم .

 

در مراسم گلریزان شب گذشته رقم قابل توجهی برای شروع بکار این صندوق ،جمع آوری شد.شایان ذکر است که تمامی هزینه های برگزاری  مراسم ،شامل افطاری و شام توسط خیر ارجمند جناب آقای ملکپور، مدیر تالار لیان پرداخت شد.


liyan 27

liyan 26

liyan 25

liyan 24

liyan 23

liyan 22

liyan 21

liyan 20

liyan 19

liyan 18

liyan 17

liyan 16

liyan 16

liyan 15

liyan 14

liyan 13

liyan 12

liyan 11

liyan 10

liyan 9

liyan 8

liyan 7

liyan 6

liyan 6

liyan 5

liyan 4

liyan 3

liyan 2

liyan 1