ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

itاولین جلسه کارگروه فناوری اطلاعات شهرستان کرج به استناد مصوبه شورای اداری مبنی بر اتصال تمامی دستگاه های اجرائی شهرستان کرج به شبکه دولت با حضور آقایان مجرد،معاون برنامه ریزی ، اموراداری و مالی فرمانداری شهرستان کرج ، مکندی نژاد ،معاون فناوری اطلاعات استانداری البرز و مسئولین فناوری اطلاعات فرمانداری و تمامی دستگاه های اجرائی کرج امروز سه شنبه 23 مرداد ماه در فرمانداری شهرستان کرج برگزارشد.

این جلسه در خصوص راه اندازی شبکه دولت که پیش از این اغلب ادارات کرج به آن مجهز شده اند ،تشکیل شد و مابقی سازمانها و دستگاه های اجرائی از الجمله اتاق اصناف مرکز استان البرز موظف گردیدند طی مدت زمان تعیین شده به این سیستم بپیوندند.تا به زودی و با اجرایی شدن این طرح ،  تمامی مراسلات ، استعلامات و نامه نگاری و ... از حالت مکتوب خارج شده و تنها در بستر این شبکه انجام گیرد.

همچنین ادرات و سازمانهای دعوت شده گزارش مختصری در خصوص پورتال خبری خود ارائه نمودند.

محمدمجرد معاون برنامه ریزی،امور اداری و مالی فرمانداری کرج در این خصوص گفت: همیشه در ابتدای پیاده سازی فناوریهای نوین از سوی سازمانها مقاومت های وجود داشته ، اما باید توجه داشت یکی از شاخص های ارزیابی ادارات ، اتوماسیون اداری است وتمامی دستگاه های اجرایی شهرستان کرج تا پایان شهریور ماه سال جاری موظف هستند به این سیستم مجهز گردند.

و به زودی و در فازهای بعدی اخذ هر گونه کپی مدارک بصورت دستی از چرخه ادارات حذف  و از طریق سامانه استعلامات صورت خواهد پذیرفت .همینطور شکایات از طریق دفاتر پیشخوان دولت که به شبکه دولت متصل خواهند شد برای ادارات ارسال می گردد و توسط سازمان مربوطه طی مدت زمان خاصی پیگیری خواهد شد.