ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

daraei 2نشست بررسی و هماهنگی در اجرای صورتجلسه مورخ 96/6/1سازمان امور مالیاتی کشور و اتاق اصناف ایران در اجرای استقرار سامانه الکترونیکی صدور گواهی موضوع ماده 186 قانون مالیات های مستقیم برای متقاضیان صدور ،تمدید یا تجدید پروانه کسب ،چهارشنبه هشتم مهرماه سال جاری و با حضور معاونان سازمان امور مالیاتی تهران و کرج  و هیات رئیسه اتاق اصناف البرز برگزار شد .

در این نشست محاسن اجرای ماده 186 ،شامل سالم سازی فضای کسب و کار ، رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع ،جلوگیری از تردد های غیر ضروری مودیان  به ادارت امور مالیاتی ،کاهش هزینه های سازمان امور مالیاتی ،ایجاد عدالت اجتماعی میان صنوف مختلف ،نظام مند شدن صدور پروانه کسب و دیگر مزایای آن مورد بجث و بررسی قرار گرفت .

آقایان کریمی و حصاری ،رئیس و نائب رئیس اتاق اصناف البرز نیزدر سخنان جداگانه ای ،اجرای موفقیت آمیز این طرح را در جهت شفاف سازی مباحث مالیاتی وکاهش  تنش ها و نگرانی ها  میان مودیان و ممیزان مالیاتی  مهم و تاثیر گذار قلمداد کردند . و از سویی خواستار نظارت دقیق و کارشناسی شده در اجرای آن شدند .چرا که طرح مذکور برای نخستین بار در سطح کشور و به طور آزمایشی در استان البرز اجرا می شود .

daraei 5

daraei 4

daraei 3

daraei 2

daraei 1