ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

lordeganبار دیگر قلب های مهربان و دستان پرتوان خانواده بزرگ خیران اصناف کرج به یاری خانواده بی بضاعت اهل شهر لردگان آمد .چندی پیش در خبرها آمده بود که یک خانواده پنج نفره از هم وطنان خوب شهر لردگان به دلیل مشکلات مالی ، به گوشه پارک تفریحی در باغستان کرج پناه آورده اند .

در پی انتشار این خبر ،جمعی از خیران اصناف ، با مراجعه حضوری به محل مورد اقامت این خانواده ،در جریان مشکلات و گرفتاری های پدر خانواده و دلایل پناه آوردنش به گوشه یک پارک قرار گرفتند . پدر این خانواده در جریان پرسش و پاسخ اعلام کرد که به دلیل بیکاری و ناتوانی در تامین هزینه های اداره خانه ام ،و با انگیزه یافتن شغل مناسب ،مجبور به ترک محل تولدم و مهاجرت به استان البرزشدم .اما با کمال تاسف تصوراتم از یافتن شغل مناسب در اینجا کاملا اشتباه بود و طی مدت حضورم در شهر کرج ،اندک سرمایه ای هم که داشتم ،تمام شد و من ماندم و سه فرزند و همسرم که از روی ناچاری و شرم از خانواده ام ،به گوشه ی این پارک پناه آوردم .اما با تمام این گرفتاریها و تنگناها ،امیدم به لطف وکرم خداوند را از دست ندادم و همواره امید داشتم که گره مشکلاتم روزی باز خواهد شد .. خدا رو شکر که خداوند این بنده روسیاهش را ناامید نگذاشت و شما عزیزان را برای نجات من فرستاد .

گروه خیران اصناف کرج پس از اطلاع از وضعیت این هم وطن و شرایط بسیار ویژه خانواده اش ،بلافاصله در نشست فوق العاده ای و با همراهی جمعی دیگر از خیر اندیشان بازار ،به یاری این خانواده شتافتند و با تهیه مبلغ مورد نیاز ،ابتدا منزلی برای ایشان در لردگان خریداری کرده ،سپس تمامی لوازم مورد نیاز برای زندگی را بواسطه دیگر دوستان خیر تهیه و در اختیار سرپرست خانواده قرار دادند .

این خانواده هم اینک به زادگاه خود بازگشته اند . امیدواریم با کمک دیگر نهاد های مسوول در شهر لردگان ،شرایط حمایت از این خانواده و امکان ادامه زندگی آبرومندانه برایشان  فراهم شود .