ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

zelzeleh 1طی مراسمی و با حضورحمید کریمی ،رئیس اتاق اصناف مرکزاستان البرز،علیزاده فرمانده بسیج اصناف استان ،هیات مدیره اتحادیه پوشاک و جمعی ازخیران این صنف ،کاروان کمک های خیرخواهانه صنف پوشاک به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی اعزام شد.

میر اسماعیل صدیق ،رئیس اتحادیه صنف پوشاک کرج در حاشیه این مراسم گفت : بازاریان استان البرز در انجام این قبیل امور خیرخواهانه کارنامه درخشانی دارند و هر گاه به کمک و همراهی اصناف نیاز بوده ،حضور یکپارچه و تاثیر گذار آنها را شاهد بوده ایم .

وی افزود : حدود پنج سال پیش و در پی وقوع زمین لرزه در استان آذربایجان شرقی بود که اصناف کرج در حرکتی کم نظیر کاروانی شامل اقلام مورد نیاز را تهیه و راهی مناطق زلزله زده کردند . که این اقدام اصناف کرج ،بازتاب  های مختلفی داشت و باعث شد تا دیگر استان های کشور نیز حرکتی مشابه اصناف کرج را انجام دهند و به یاری هم وطنان عزیزمان بشتابند .

کمک های اصناف کرج ،شامل پوشاک زمستانی ،برنج ،روغن ،حبوبات ،کفش و دیگر مایحتاج ضروری بود که با نظارت ریاست اتاق اصناف البرز راهی استان آذربایجان شرقی شد .

حدود 40 روز پیش زمین لرزه ای ، بخش مهربان روستای ایوق در استان آذربایجان شرقی را لرزاند که طی آن تمامی واحد های مسکونی در این روستا تخریب شد . در حال حاضر عملیات کمک رسانی به ساکنان این مناطق درجریان است و با توجه به شروع فصل سرما ،تسریع در روند ساخت و ساز و بازگرداندن شرایط زندگی به سانحه دیدگان ضروری است .در این مراسم همچنین از تنی چند از خیران این صنف که در انجام این اقدام خیرخواهانه مشارکت داشتند ،با اهداء لوح تقدیر ،تجلیل شد .

zelzeleh 7

zelzeleh 2

zelzeleh 3

zelzeleh 4

zelzeleh 5

zelzeleh 6