ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

roozalborz 3آیین بزرگداشت روز ملی البرز به همت بنیاد البرز شناسی به مدیریت دکترمهراب رجبی و مشارکت همه جانبه اتاق اصناف مرکز استان البرز پنجشنبه بیستم مهرماه سال جاری در باشگاه میلاد برگزار شد .

این مراسم با هدف شناخت ظرفیت ها و ویژگی های فرهنگی و توانمندی های قومی استان البرز و بیان تنگناها و خلاء های موجود در این عرصه برگزار شد .

در آغاز این همایش فرهنگی ،بهروز حصاری نائب رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز به نمایندگی از جامعه بازاریان و اصناف استان ، تلاش مجموعه دست اندرکاران برگزاری این همایش ،اقدامی کم سابقه در عرصه فرهنگی عنوان  کرد و درسخنانی افزود : اتاق اصناف البرز بر اساس خط مشی کلی خود و دیدگاه مثبتی که به مسائل فرهنگی و نقش تاثیر گذار آن در عرصه های مختلف اجتماعی دارد . بر خود وظیفه دانست که بخشی از این حرکت ارزشمند را بر عهده گرفته و نقش خود را به عنوان بزرگترین تشکل غیر دولتی و یک نهاد مدنی  نشان دهد .

پس از سخنان نائب رئیس اتاق اصناف البرز ،همایش به کار خود ادامه داد و در بخش های مختلف آن ،موضوعات مرتبط توسط آقایان ،میرچی ،رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ،دکترمهراب رجبی ،رئیس بنیاد البرز شناسی ،مهندس رضا حسینی ،قائم مقام شهردار کرج ،دکتر نجفی ،استاندار البرز ،دکترایرج حسابی و اباذر خدابین ،عضو سابق شورای اسلامی شهر کرج ،مورد بررسی قرار گرفت .

در جریان این همایش ،استفاده از ظرفیت های فرهنگی و جاذبه های گردشگری برای توسعه صنعت توریسم استان ، ورود نخبگان به عرصه های فرهنگی و همفکری با مسئولان ،احترام به تاریخ و ارزش های معنوی و مشارکت همگانی در راه سازندگی استان مورد تاکید قرار گرفت .

roozalborz 1

roozalborz 2

roozalborz 3

roozalborz 4

roozalborz 5


roozalborz 6

roozalborz 7
roozalborz 8
 
roozalborz 10
roozalborz 12
roozalborz 13
roozalborz 14
roozalborz 15
roozalborz 16