ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

khayerin 9اصناف کرج در یک حرکت ارزشمند و انسان دوستانه دیگر ،با خرید یک واحد آپارتمان ،به یاری هم وطن عزیز و پیشکسوت ورزش کرج شتافتند .

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز که این اقدام خیرخواهانه با تلاش های وی به سرانجام رسید .در همین رابطه گفت : حدود یکماه پیش خبری از طریق یکی از مسئولان روستای آتشگاه کرج به اطلاع بنده رسید مبنی بر اینکه یکی از اهالی این منطقه در پی اختلاف با مالک محل سکونتش ،مجبور به تخلیه ساختمان شده و از روی ناچاری به حاشیه جاده آتشگاه پناه آورده است .پس ازشنیدن این خبر، بنده به اتفاق تنی چند ازهمکاران و  روسای اتحادیه های صنفی به محل مورد اشاره رفتیم و با صحنه عجیبی روبرو شدیم .فرد مذکور از ورزشکاران پیشکسوت کرج بودند که به دلایلی گرفتار مشکلات مالی شده بودند و به دلیل اختلاف با مالک ساختمان  ،مجبور به تخلیه ملک و اسکان موقت در حاشیه جاده شده بودند .

وی افزود : بلافاصله پس از آن ،اعضای صندوق خیران اصناف و بازاریان کرج در جریان قرار گرفتند و نشستی با دوستان ،برای حل این مسئله برگزار شد که طی همان نشست مبلغ قابل توجهی جمع آوری شد و یکی از دوستان نیز زحمت تهیه و خریداری یک واحد آپارتمان برای اسکان این همشهری عزیز را تقبل کردند .

کریمی ادامه داد : امروز نیز به اتفاق همان دوستانی که در این امر خداپسندانه مشارکت کردند ،به یاری این پدر بزرگوارمان آمده ایم تا در بارگیری اسباب و اثاثیه منزلش و انتقال به منزل جدید ،کمک کنیم .

وی افزود : طی مدت کوتاهی که این همشهری عزیزمان با موی سپیدش ،زیر چادری خاک گرفته زندگی می کرد ،افراد بسیاری از کنارش گذشتند و توجهی به وضعیت ایشان نکردند .بسیاری هم اصلا متوجه حضور وی در کنار جاده نشدند .این بی توجهی و بی تفاوت بودن زیبنده جامعه اسلامی نیست .در دین ما دستگیری از نیازمندان و به یاری همدیگر شتافتن ،بارها و بارها مورد تاکید قرار گرفته است . کاش یاد بگیریم که نسبت به یکدیگر بی تفاوت نباشیم .

شایان ذکر است در این مراسم که  عصر گاه امروز سه شنبه بیست و پنجم مهرماه برگزار شد .،پهلوان ابراهیم جوادی ،قهرمان و پیشکسوت ورزش کشتی ،علیزاده ،فرمانده بسیج اصناف ،تنی چند از روسای اتحادیه صنفی کرج و مسولان محلی روستای آتشگاه نیزحضور داشتند .

khayerin 16

khayerin 15

khayerin 18

khayerin 17

khayerin 10khayerin 2

khayerin 3

khayerin 4

khayerin 6

khayerin 7

khayerin 8

khayerin 9

khayerin 10

khayerin 11

khayerin 12

khayerin 13

khayerin 14

khayerin 5