ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

 boodjeh 1اعضای کمیسیون بودجه و تشکیلات  در نشست با هیات رئیسه اتاق اصناف البرز به تشریح عملکرد مالی مجموعه اتحادیه های صنفی کرج تا پایان سال 95 پرداختند .

در این نشست جزئیات عملکرد مالی اتحادیه های صنفی بر اساس اطلاعات و آمار جمع آوری شده مورد تحلیل قرار گرفت .

شاپور داوری عضو هیات مدیره اتحادیه مصالح فروشان کرج و عضو کمیسیون بودجه و تشکیلات  در جریان توضیح در خصوص عملکرد مالی مجموعه یادآور شد : با نگاهی به آمار و جدول تهیه شده در این خصوص می توان به تحلیل جزئیات و روند فعالیت اتحادیه های صنفی در بحث های مرتبط با امور مالی و فراتر از آن پرداخت .

وی تصریح کرد :بخش مالی و حسابداری هرسازمان ،درحقیقت نیروی محرکه آن مجموعه است . بنابراین تقویت ،ارتقاء و تلاش برای افزایش دانش و مهارت کارکنان امورمالی باید در اولویت برنامه های هر مجموعه از جمله اتحادیه های صنفی باشد.

جدول تهیه شده توسط کمیسیون بودجه و تشکیلات ،جهت اطلاع روسای اتحادیه های صنفی و تحلیل وضعیت مالی در محل اتاق ریاست اتاق اصناف نصب شده است . بررسی آمار و ارقام این جدول بسیاری از مسائل حوزه بازار را  آشکار می کند .

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف نیز ضمن تشکر از تلاشهای صورت گرفته توسط اعضای این کمیسیون ،برگزاری دوره های آموزشی ویژه حسابداران اتحادیه های صنفی را در افزایش راندمان کاری و پیشگیری از ضرر و زیان های احتمالی موثر قلمداد کرد و افزود : عملکرد دقیق و موشکافانه اعضای محترم کمیسیون بودجه و تشکیلات نشان دهنده تجربه و تخصص دوستان است و ضروریست تا روسای محترم اتحادیه های صنفی در نشست تخصصی با این کمیسیون ،از رهنمود ها و راهکارهای پیشنهادی شما در بهبود عملکرد مالی مجموعه تحت مدیریت خود استفاده کنند .

 boodjeh 1

boodjeh 2

boodjeh 3

boodjeh 4