ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

karvanzelzeleh 15سومین کاروان هدایای خیران اصناف و بازاریان کرج دوشنبه بیست و هفتم آذر ماه سال جاری عازم مناطق زلزله زده استان کرمانشاه شد .

این کاروان شامل 35 دستگاه کانکس 12 متری قابل سکونت و 1 دستگاه کانکس 50 متری با کاربری کلاس درسی با کلیه تجهیزات آموزشی ولوازم مورد نیاز برای دانش آموزان می باشد .همچنین مقادیر دیگری از کالاها و لوازم اولیه زندگی ،شامل پتو،مواد غذایی آماده ،پوشاک زمستانه ،بخاری برقی ،کفش ،موکت ،فرش و .... همراه این کاروان به مناطق آسیب دیده اعزام شد .

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در همین رابطه گفت : همانگونه که پیش از این نیزبه اطلاع شهروندان محترم رسید ،بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه در استان کرمانشاه ،ستاد یاری رسانی و جمع آوری کمک های مردمی در محل اتاق اصناف البرز و با حضور جمعی از همکاران و خیران گرامی تشکیل شد . متعاقب تشکیل این ستاد ، اطلاع رسانی لازم از طریق شبکه های مجازی و بنرهای نصب شده در سطح شهر ،انجام شد و روند جمع آوری کمک ها به سوی اتاق اصناف البرز آغاز شد .

وی افزود : میزان مشارکت عمومی در یاری رساندن به هم وطنان عزیز استان کرمانشاه ، فراتر از انتظار بود به طوریکه جهت بارگیری و تخلیه اجناس و کالا ها با مشکل و کمبود نیروی انسانی مواجه می شدیم . اما به یاری خداوند و همکاری تمامی دوستان عملیات جمع آوری هدایا و بسته بندی و آماده سازی به سرعت انجام شد و اولین کاروان اهدایی اصناف کرج ،چند روز پس از زمین لرزه ،راهی مناطق آسیب دیده شد .

وی افزود : اولین کاروان شامل اجناس اولیه و ضروری زندگی بود که در 30 دستگاه کامیون بارگیری و راهی مناطق زلزله زده شد .دومین کاروان نیز شامل 22 دستگاه کانکس مسکونی و 10 دستگاه کانکس با کاربری سرویس بهداشتی بود .که داخل تمامی این کانکس ها با وسایل اولیه زندگی تجهیز شد. سومین کاروان اهدایی اصناف هم امروز راهی مناطق زلزله زده شد که امیدواریم به نحو مطلوب ،مورد استفاده قرار گیرد .

karvanzelzeleh 4

karvanzelzeleh 5

karvanzelzeleh 6

karvanzelzeleh 7

karvanzelzeleh 8

karvanzelzeleh 9

karvanzelzeleh 10

karvanzelzeleh 11

karvanzelzeleh 12

karvanzelzeleh 13

karvanzelzeleh 14

karvanzelzeleh 15

کریمی افزود :مردم ایران در جریان این اتفاق ناگوار نشان دادند که  حس نوع دوستی ،وحدت ،فداکاری ،محبت در قلب ها زنده است .

karvanzelzeleh 3


karvanzelzeleh 2

karvanzelzeleh 1